آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ای

پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ای
فهرست مطالب

پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ای

سيستم جمع شو پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ای (آلوپای) با استفاده از بهترین دستاوردهاي مهندسي طراحی شده به صورتی كه از فضاهاي استفاده نشده بالكن ساختمانها بهترين مصرف را می توان كرد .
اتاق كوچك شيشه اي ،فضاهای کوچک ساختمان اعم از آشپزخانه و غيرهكه با استفاده از این سیستم شيشه ها به صورت آكاردئوني در همه فصل ها قابل استفاده خواهد بود ، همین طور به علت باز شدن ريلي شيشه ها تميز كردن آنها به راحتی امکان پذیر است .
سيستم ريلي شيشه بالكن توسط سازمانهاي مختلف مورد تاييد و به زودي براي ساخت و سازهاي آپارتمانها الزامی خواهد شد. همین طور با توجه بحث صرفه جویی انرژی، با نصب بالكن شيشه اي خود از اتلاف انرژي (سرما و گرما) جلوگيري نمایید.

 

بالکن شیشه ای ریلی

اطلاعات فنی شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکنی ریلی تاشو بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس می باشد.
 بالکن شیشه ای ریلی متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده , این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.

بخش آلومینیوم شیشه بالکن با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده. RAL 9016 سفید و همچنین پوشش آنادایز آلومینیوم مات ، براق و طرح چوب آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.

 

بالکن شیشه ای

مزایای بالکن شیشه ای ریلی تاشو جمعشو

نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید. بالکن شیشه ای تاشو این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم شیشه ریلی تاشو را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک تاشو ، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود. سیستم بالکن شیشه ای تاشو به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

خصوصیات بالکن شیشه ای تاشو جمعشو

بالکن شیشه ای یا تراس شیشه ای برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد. سیستم تراس شیشه ای ریلی تاشو ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است. شیشه ها توسط نوار h شکل یا جوینت پلاستیکی محصول کشور ترکیه که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را