آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024
فهرست مطالب

میلگرد آلیاژ 2024

آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تولید کنندگان تبدیل می کند.

میلگرد آلومینیوم 2024 برای شرایط سخت طراحی شده است در مقایسه با دیگر آلیاژهای آلومینیوم نسبت به خوردگی حساس است که برای رفع این مشکل یک لایه فلز مقاوم در برابر خوردگی روکش شده است که تضمین میکند دچار پوسیدگی نمی شود.

میله آلومینیوم 2024 به دلیل شکل پذیری و قابلیت ماشین کاری خود شناخته شده است. عملکرد عالی در برابر خوردگی و سایش حتی در دماهای بالا دارد.  اینها با فرآیند تکمیل فلز برای به دست آوردن ابعاد و پرداخت سطح مورد نظر تأیید می شوند. برای کاربردها و اشکال پیچیده طراحی شده است. جوش پذیری خوبی دارد که برای کاربردهای ساخت برجسته است. میله های آلومینیومی ماهیتی غیر مغناطیسی دارند.

دارای مزایای زیادی مانند سبک بودن و مقاوم بودن در برابر خوردگی است. مقاومت کششی آن تا 130 مگاپاسکال است که آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربردهای سنگین تبدیل می کند. میله آلومینیومی 2024 نیز در برابر خوردگی مقاوم است و می تواند به راحتی با فلزات دیگر جوش داده شود.

این  میل گرد آلومینیوم رایج ترین شکل آلومینیوم است. برای ایجاد اشکال مختلف می توان آن را برش داد، شکاف کرد، ضربه زد یا جوش داد. میل گردآلومینیومی 2024 در بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

این میله گرد با ضریب اطمینان 100% بهترین گزینه برای افزایش استحکام و دوام است.

میله گرد آلومینیومی 2024 از یک شمش گرد از مواد بیلت با قطری از 1 اینچ تا 3 اینچ ساخته شده است. اندازه آن آن را برای عملیات شکل دهی، اکستروژن و نورد آماده می کند. با استحکام، دوام و خواص مقاوم در برابر خوردگی، این میله گرد انتخابی عالی برای استفاده در محیط های سخت است.

شرکت آلوم کار تامین کننده میلگرد آلومینیوم در آلیاژ های مختلف می باشد از این رو برای صنایع و شرکت های خود با مجموعه آلوم کار تماس بگیرید 09187171931

 

میلگرد آلومینیوم 2024

کاربرد میله گرد آلومینیوم 2024

میله گرد آلومینیوم 2024 به دلیل نسبت استثنایی استحکام به وزن، یک آلیاژ آلومینیومی است که در بسیاری از صنایع مورد توجه قرار گرفته است . این ماده همه کاره که به طور گسترده در هوافضا، خودروسازی، ساخت و ساز و مهندسی استفاده می شود، می تواند به راحتی ماشین کاری شود یا به اشکال مختلف ریخته شود تا مطابق با نیازهای صنعتی باشد.

علاوه بر کاربرد متداول آن در این صنایع، در صنایع خودروسازی، صنایع دریایی برای ساخت قطعات دریایی ، برق و نفت نیز بسیار سودمند است و آن را به بخشی ارزشمند از فرآیند تولید تبدیل می کند. این ماده با هدایت حرارتی و الکتریکی عالی، برای استفاده در انواع کاربردهای صنعتی ایده آل است.

معمولاً در عملیات آهنگری یا اکستروژن که سطح مقطع گرد مورد نظر است استفاده می شود. علاوه بر این، این ماده برای عملیات اکستروژن بسیار مناسب است.

مهم نیست که در چه صنعتی هستید، شرکت آلوم کار می تواند میلگرد آلومینیوم با کیفیت 2024 را به شما ارائه دهد که نیازهای خاص شما را برآورده می کند. تماس بگیرید . از قیمت مطلع شوید ، یا برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت ما دیدن کنید.  شما می توانید برای پروژهای خود آلومکار را انتخاب نمایید.

قابلیت ماشینکاری و جوشکاری

این آلیاژ دارای استحکام بالا، کار پذیری و ماشین کاری خوب است و قابلیت پذیرش روکش را دارد تا در برابر خوردگی مقاوم شود. هنگامی که همه این ویژگی ها با هم ترکیب شوند، به یک انتخاب ایده آل برای برنامه های کاربردی مربوط به حمل و نقل هوایی و خودرو تبدیل می شود.

چرا میلگرد آلومینیومی 2024

میل گرد آلومینیوم 2020  یک آلیاژ با درجه بالا است که نسبت مقاومت به وزن خوبی دارد. این باعث می شود آلیاژ سری 2000 آن را به انتخابی عالی برای کاربردهایی تبدیل کند که در آن استحکام مواد ضروری است و وزن باید به حداقل برسد. همچنین، اغلب در کاربردهای هوافضا و نظامی استفاده می شود که وزن می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

نتیجه گیری

میل گرد برای ساخت ماشینکاری یا برش قطعات از فلز بسیار عالی است. این دارای حداقل سختی کاری است، بنابراین میلگرد آلومینیومی 2024 را می توان به راحتی ماشین کاری کرد یا بدون نگرانی در مورد آسیب رساندن به یکپارچگی فلز، به شکل نهایی برش داد. همچنین نسبت استحکام به وزن بالایی دارد، به راحتی زنگ نمی زند و کار با آن آسان است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

کلمپ آلومینیوم

کلمپ آلومینیوم

کلمپ آلومینیوم وسیله ای برای اتصال دو سازه به یکدیگر می باشد. کلمپ آلومینیومی دارای پوشش آندایز شده هستند که در برابر خوردگی مقاوم هستند