آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

قیمت شمش آلومینیوم آلیاژی کارخانه اراک

قیمت شمش آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه اراک
فهرست مطالب

قیمت شمش آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه اراک

شمش آلیاژ آلومینیوم یک نوع شمش فلزی است که از آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شود. این شمش ها به دلیل خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوب، در صنایع مختلف کاربرد دارند. انواع شمش آلیاژ آلومینیوم بر اساس ترکیب شیمیایی، به دو دسته شمش آلومینیوم خالص و شمش آلیاژ آلومینیوم تقسیم می شوند. شمش آلومینیوم خالص از آلومینیوم با خلوص بالا (99.00% تا 99.99%) ساخته می شود. این شمش ها دارای خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوبی هستند، اما قیمت آنها نسبت به شمش های آلیاژ آلومینیوم بالاتر است. شمش آلیاژ آلومینیوم از آلومینیوم با افزودن عناصر آلیاژی مانند مس، منیزیم، منگنز، سیلیکون و روی ساخته می شود. افزودن این عناصر به آلومینیوم باعث بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی شمش آلومینیوم می شود. برای اطلاع از قیمت شمش آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه های اراک با ما همراه باشید.

قیمت شمش آلومینیوم

مطمئناً در زندگی روزمره خود آلومینیوم یا محصولات ساخته شده از آلومینیوم را در اطراف خود می بینیم، اما اطلاعات کمی در مورد زنجیره ارزش این فلز داریم. بنابراین، امروز فضایی برای آشنایی با آلومینیوم است، که صحبت از شمش آن است که شکل خالص فلز ریخته‌شده به شکلی مناسب برای پردازش بیشتر است. شمش های آلومینیومی از نقطه ذوب خود عبور می کنند و با استفاده از روش سرد قالب در یک میله یا بلوک ریخته می شوند. قالب ها در شکل ها و اندازه های مختلف موجود هستند و به شمش ها در شکل های مختلف وام می دهند.همه بیلت های آلومینیومی ما بر اساس قیمت روزانه LME هستند و از فرمول LME + Premium پیروی می کنند.

شمش آلومینیوم چیست؟

شمش های یک تکه معمولاً از فلزاتی ساخته می شوند که از مواد تقریباً خالص ساخته می شوند. شمش در اشکال مستطیلی مناسب برای پردازش بیشتر استفاده می شود. در فولادسازی اولین قدم در میان محصولات ریخته گری نیمه تمام، شمش است.

حالا وقتی فهمیدیم شمش آلومینیوم چیست، بیایید نحوه ساخت آنها را یاد بگیریم. در محل ریخته‌گری، تکه های آلومینیوم مذاب، مایع نقره‌ای خود را مستقیماً در قالب‌ها یا در یک کوره نگهدارنده تخلیه می‌کنند که در آن فلز در دمای بین 1200 تا 1500 درجه فارنهایت مذاب نگهداری می‌شود. سپس جریان های الکتریکی 400 کیلو آمپری از مخلوط عبور داده می شود تا پیوند بین آلومینیوم و اکسیژن شکسته شود. نتیجه 99.8 درصد آلومینیوم خالص است.

فرآیند ریخته‌گری شمش‌های آلومینیوم عمدتاً از دو مسیر انجام می‌شود – یا از آلومینا تا آلومینیوم اولیه یا همجوشی و تصفیه ضایعات آلومینیوم. شمش هایی که از طریق فرآیند نوع اول به دست می آیند شمش اولیه و نوع دوم را شمش ثانویه می نامند. بسته به درجه خلوص شمش ها، می توانند شمش های خالص یا آلیاژی نیز باشند.ما شمش های آلومینیومی با خلوص متفاوت را در انبار خود نگهداری می کنیم. از این شمش ها برای تولید محصولات مسطح آلومینیوم، بیلت، شمش های آلیاژی، پودر آلومینیوم و همچنین حفاظت کاتوزی استفاده می شود.

انواع شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم از طریق فرآیند ذوب تولید می شود. درجات مختلفی از شمش ها تولید می شود که برای تولید قطعات ریخته گری در صنعت خودرو و همچنین کاربردهای الکتریکی استفاده می شود. شمش در ابعاد مختلف با حداکثر خلوص 99.7٪ عرضه می شود. شمش ها موادی هستند که به شکلی مناسب برای پردازش بیشتر ریخته می شوند. شمش ها معمولاً به روش دوم شکل دهی نیاز دارند، مانند کار سرد/گرم، برش یا آسیاب برای تولید محصول نهایی مفید. شمش های آلومینیوم دوباره ذوب شده و به تعداد زیادی از محصولات برای کاربردهای مختلف پایین دست پردازش می شوند.

شمش های آلومینیوم اولیه – این شمش های آلومینیوم آلیاژی یا آلیاژی ریخته گری شده از آلومینیوم اولیه هستند.

شمش های ثانویه آلومینیوم آنهایی هستند که از بازیافت ضایعات آلومینیوم به دست می آیند

شمش های ذوب مجدد آنهایی هستند که برای ذوب مجدد مناسب هستند. اینها شامل شمش های بزرگ به نام (~ 500 کیلوگرم) و شمش های کوچک به نام (کمتر از 25 کیلوگرم) است.

شمش های اکستروژن برای اکسترود در نظر گرفته شده و مناسب هستند.

شمش های تی به شکل سه قفلی شکل می گیرند و برای جابجایی کارآمد و ایمن طراحی شده اند، در صنعت ساخت و ساز، حمل و نقل، کالاهای الکتریکی تا لوازم خانگی استفاده می شوند، شمش های تی دوباره ذوب می شوند تا طیف گسترده ای از محصولات نهایی را تولید کنند.

 طیف کاربردهای آلومینیوم

بخش بزرگی از شمش‌های آلومینیوم (به ویژه برای کاربردهای ورق و اکستروژن) توسط فرآیند ریخته‌گری مستقیم عمودی و نیمه پیوسته ریخته‌گری می‌شوند، جایی که آب مستقیماً روی یک شمش انجماد نصب شده بر روی یک صفحه نزولی پاشیده می‌شود.

کاربرد شمش آلومینیوم

شمش آلومینیوم را می توان در بخش های مختلف از جمله خودرو، لوازم خانگی، روشنایی، ساختمان، مکانیک و کالاهای خانگی استفاده کرد. شمش ها به فرآیندهای دیگر فرستاده می شوند یا به صورت ورقه های نازک پهن می شوند و سپس برای ساخت قوطی های جدید استفاده می شود. آلومینیوم در حال تبدیل شدن به محبوبیت معماران و سازندگان است که پتانسیلی برای افزایش استفاده از فلز در صنعت ساخت و ساز ایجاد می کند. به همین ترتیب، استفاده از فلز در بخش خودرو با افزایش نیاز به خودروهای سبک وزن در سراسر جهان در حال افزایش است.

آلیاژهای آلومینیوم

آلیاژهای آلومینیوم آلیاژهایی با خواص فلزی هستند و حاوی 90 تا 96 درصد آلومینیوم و یک یا چند فلز دیگر هستند که خواص آلومینیوم را بهبود می بخشد. این آلیاژها علاوه بر عناصر آلیاژی اصلی، حاوی چندین عنصر آلیاژی جزئی نیز هستند که تاثیر زیادی بر خواص نهایی آلیاژ دارند.

عناصر آلیاژی

اگرچه بسیاری از فلزات با آلومینیوم آلیاژهایی تشکیل می دهند، اما تعداد کمی از این عناصر به عنوان عناصر اصلی آلیاژی، حلالیت خوبی در آلومینیوم دارند و تنها روی، منیزیم، مس و سیلیکون بسیار محلول هستند.

انواع شمش آلومینیوم

این نوع شمش ها به طور کلی شامل موارد زیر است:

شمش 50 پوندی

این نوع شمش آلومینیوم از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که در صنعت خودروسازی و همچنین در ساخت قطعات ریخته گری کاربرد دارد.

شمش 1000 پوندی

خلوص این نوع شمش 99.85 درصد است، بنابراین بسیار خالص است. 1000 شمش 1000 برای ساخت آلیاژها، قطعات و لوازم بهداشتی استفاده می شود.

اسلب آلومینیومی

شمش دال که معمولاً در اندازه های 300*1060 و 270*1060 میلی متر مربع تولید می شود برای تولید انواع کلاف، تسمه، ورق و مواردی از این دست استفاده می شود.

شمش نوار تی

شمش های T-bar از آلیاژ خالص E.C ساخته شده و در ساخت لوازم خانگی، کابل و موارد مشابه استفاده می شود. T-bar به طور کلی برای تولید هادی های الکتریکی استفاده می شود.

شمش بیلت

این شمش بیشتر در صنعت اکستروژن مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در قطرهای مختلف مطابق با استانداردهای بین المللی AA تولید شود.

قیمت شمش آلومینیومی آلیاژی

انواع شمش آلومینیوم نرم و خشک به صورت آلیاژی بر اساس آنالیز ترکیبات با قیمت مناسب از کارخانه های اراک ، تهران و اصفهان به صورت مستقیم به فروش می رسد. شمش های آلومینیومی آلیاژی خشک یا نرم بر اساس عناصر موجود قیمت گذاری می شوند. هر چقدر کیفیت مواد و قیمت آنها بر اساس درصد کاربرد زیادتر باشد قیمت نیز افزایش خواهد یافت. قیمت شمش های الومینیومی به روز و بر اساس نرخ بورس در تالار فلزات مشخص می شود. البته بازار هم بر آن تاثیر گذار بوده و عرضه و تقاضا ارتباط مستقیم با قیمت گذاری شمش دارد.

آنالیز شمش آلومینیومی آلیاژی:

هر یک از محصولات آلومینیومی با توجه به کاربردی که خواهند داشت باید دارای خصوصیت های مناسبی از نظر ترکیبات شیمیایی باشند که مهندسین متالوژی با بررسی دقیق می توانند به این ترکیبات دست یابند. در ضمن هر یک از ترکیبات در علم متالوژی دارای استاندارد هایی نیز هستند که بر اساس جداول موجود درصد هر یک از عناصر نیز مشخص می شود.

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم با همکاران ما در شرکت آلومکار در ارتباط باشید. 

شمش اولیه آلومینیوم

P1020 (حداقل 99.7 % Al) 
P0610 (حداقل 99.8 % Al) 
P0406 (min 99.85 % Al)

شمش استاندارد 22-24 کیلوگرم

تامین کننده شمش آلومینیوم

ما همچنین می‌توانیم آلیاژهای خالص‌تر را در صورت درخواست برای شما خریداری کنیم. لطفاً برای درخواست های غیر از شمش های استاندارد یا شمش های 15 کیلوگرمی با نماینده فروش ما تماس بگیرید.

زمینه های استفاده

  • تولید آلیاژ ریخته گری آلومینیوم
  • ریخته گری بیلت آلومینیوم
  • تولید کویل آلومینیوم، ورق و دایره آلومینیومی
  • تولید مفتول و مفتول آلومینیومی
  • تولید آلیاژ آلومینیوم روی (زمک) و تأسیسات گالوانیزه گرم
  • تولید روتور موتور الکتریکی
  • تولید پودر آلومینیوم و خمیر

برای اطلاع از قیمت شمش آلومینیوم در هر تن فلز با کاربرد عالی و کاربردهای متعدد با کارشناسان ما تماس بگیرید. این ماده که سبک وزن است و کار با آن آسان است برای بسیاری از صنایع مفید است. قیمت هر تن شمش آلومینیوم را برای کارخانه ذوب یا تولیدی در شرکت آلومکار بسیار رقابتی بوده در حالی که کیفیت این محصول شرکت ما نیز جزو بالاترین کیفیت های موجود در بازار کشور می باشد . این ماده انتخاب خوبی برای تولید خودرو و الکترونیک و همچنین سایر محصولات است.

اکثر قیمت شمش الومینیوم در هر تن دارای سطوح خلوص بالایی هستند تا از آلوده نشدن آنها به مواد دیگر اطمینان حاصل شود. آنها صیقل داده می شوند تا سطح هر یک را در درجه ای از براق نگه دارند. این قیمت شمش آلومینیوم در هر تن است و اغلب می توان آن ها را ذوب کرد و با برخی از فلزات دیگر ترکیب کرد تا آلیاژهای مفیدی ایجاد کند. بسیاری از آنها برای حمل و نقل و جابجایی ایمن تر به اندازه کافی بادوام هستند. قیمت های مختلف شمش آلومینیوم در هر تن در اندازه های مختلف برای راحتی شما وجود دارد.

شرکت تولید آلومینیوم آلومکار قیمت شمش آلومینیوم را در هر تن در گزینه های تناژ مختلف ارائه می دهند تا بتوانید مقدار مناسب را دریافت کنید. بسیاری از این محصولات روی پالت های بزرگ حمل می شوند که به راحتی در انبار نگهداری می شوند. برخی از تامین کنندگان به خریداران اجازه می دهند تا وزن قیمت شمش آلومینیوم خود را در هر تن برای راحتی بیشتر سفارشی کنند. طیف گسترده ای از توزیع کنندگان از سراسر جهان در دسترس هستند. با همکاران ما تماس بگیرید تا از قیمت شمش آلومینیوم در هر تن اطمینان حاصل کنید در زمان مناسبثبت سفارش و خرید خود را انجام دهید و خط تولید خود را با سرعت ایده آل در حرکت نگه دارید.

برای خرید و اطلاع از قیمت شمش آلومینیوم با کارشناسان با در آلوم کار تماس بگیرید.

 

فروش شمش آلومینیوم المهدی

خرید شمش آلومینیوم
فروش شمش آلومینیوم فروش شمش آلومینیوم 1050
فروش شمش آلومینیوم خالص فروش شمش آلومینیوم 96 درصد
فروش شمش آلومینیوم 99 تولید کننده شمش آلومینیوم 96
خرید شمش آلومینیوم فروشنده شمش آلومینیوم 99.8
فروش شمش 50پوندی ایرالکو فروشنده شمش آلومینیوم 98
خرید شمش 50پوندی ایرالکو فروش شمش ضایعاتی
خرید شمش 1000 پوندی فروش شمش آلومینیوم 98 درصد
خرید شمش آلومینیوم 96 درصد خرید شمش آلومینیوم 98 درصد
فروش شمش رانی فروش شمش آلومینیوم 97 درصد
خرید شمش رانی خرید شمش آلومینیوم 97 درصد
شمش رانی تولید کننده شمش آلومینیوم 97
تولید کننده شمش رانی فروشنده دسته اول شمش آلومینیوم
4.8/5 - (6 امتیاز)

8 پاسخ

    1. سلام وقت شماهم بخیر دوست گرامی
      بله , برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه خرید عمده شمش آلومینیوم با شماره 09187171931 تماس حاصل نمایید.

    1. سلام وقت بخیر دوست گرامی
      سفارش شمش آلومینیوم برای شهرستان هم داریم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمکینه می‌توانید باشماره 09187171931 تماس حاصل نمایید.

  1. سلام وقت بخیر خرید شمش آلومینیوم قوطی رانی دارید و قیمت لطفا

  2. سلام وقت بخیر خرید شمش آلومینیوم قوطی رانی دارید و قیمت لطفا هر ماه حدود ۲تن دارم

  3. سلام وقتتون بخیر قیمت پروفیل آلومینیوم رو میفرمایید. به صورت عمده

    1. سلام دوست عزیز،
      با توجه به نوسانات قیمت شمش آلومینیوم برای اطلاع از قیمت دقیق پروفیل آلومینیوم و تعرفه فروش عمده آلومینیوم با ما تماس بگیرید.۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد