آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

تیغه کرکره آلومینیوم

تیغه کرکره آلومینیوم
فهرست مطالب

آلومینیوم ها از عناصری می باشند که در ساخت بسیاری از محصولات از آن ها استفاده می شود یکی از مهم ترین دلایلی که از این نوع عنصر استفاده می شود ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد آن می باشد از مهم ترین ویژگی های این عنصر که می توان به آن اشاره کرد سبک وزن بودن آن و مقاومت و استحکام بالای آن در مقابل خوردگی می باشد. یکی از مهم ترین محصولاتی که در ساخت آن ها از آلومینیوم استفاده می شود تیغه کرکره آلومینیوم می باشد.

 

برای خرید پروفیل آلومینیوم، شمش آلومینیوم، بیلت آلومینیوم، تیغه کرکره آلومینیوم و … می توانید به مجموعه آلوم کار مراجعه کنید و یا با شماره های 931 71 71 0918 – 131 71 71 0918 تماس حاصل فرمایید.

 

تیغه کرکره آلومینیوم

همان طور که می دانید این محصولات از جنس آلومینیوم ساخته شده اند که بسیار کاربردی هستند حال در این قسمت می خواهیم تعریفی از این تیغه ها را برای شما شرح دهیم.

تیغه کرکره آلومینیوم: این نوع تیغه ها به این شکل می باشند که لبه بالایی آن ها دوبار تا خورده است و دلیل اینکه دوبار تا می زنند این اسن که استحکام و مقاومت آن را افزایش دهند در رابطه با ساختار این نوع تیغه ها بهتر است بدانید که هر تیغه از کرکره در محور خود به تیغه بعدی متصل می شود و در نهایت این عملیات باعث می شود یک لولای پیوسته ساخته شود.

در این نوع محصولات زمانی که یک تیغه در جهتی خاص شروع به حرکت و چرخش کرد تیغه های بعدی نیز به دنبال آن چرخش و حرکت می کنند بهتر است بدانید که این پره ها بر روی یک میله آزاد متحرک حرکت کرده و می چرخند.

توجه: برای اینکه با ساختار کلی کرکره ها آشنا شوید پیشنهاد می کنم مقاله ” کرکره آلومینیومی چیست  ” را مطالعه فرمایید.

 

تیغه کرکره برقی

تیغه های آلومینیومی کرکره، هم برای کرکره های معمولی و هم برای کرکره های برقی مورد استفاده قرار می گیرند تیغه کرکره اتوماتیک از اصلی ترین اجزای سازنده کرکره برقی اتوماتیک است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. در هنگام خرید تیغه کرکره برقی باید به وزن آن، مساحت ورودی درب، موتور کرکره برقی و میزان تردد دقت کنید، چرا که در مدل های مختلف موجود است و با توجه به این موارد، می تواند بسیار متغیر باشد. قیمت تیغه کرکره برقی با توجه به وزن و جنس آن تعیین می شود.

 

بهترین نوع تیغه کرکره اتوماتیک

تیغه کرکره اتوماتیک به عنوان عضو اصلی و مهم کرکره اتوماتیک است، که در صورت استفاده از برند مطرح و با کیفیت تیغه کرکره اتوماتیک می توان بر طول عمر و نحوه عملکرد صحیح کرکره اتوماتیک تاثیر به سزایی داشته باشد.

 

جنس تیغه کرکره

کرکره اتوماتیک علاوه بر کیفیت؛ دارای طرح‌، اشکال، رنگ و ابعاد متنوعی در بازار است؛ که باعث هارمونی بین درب و نمای ساختمان می شود. به همین دلیل بسیار مورد توجه طراحان در نمای ساختمان است. برای انتخاب تیغه آلومینیوم به جنس و ابعاد و وزن کلی تیغه با نیرو و توان موتور انتخابی بسیار دقت داشته باشید. درصورتی‌که انتخاب مناسبی بین تیغه و موتور ایجاد شود می‌توان تعادل را برقرار کرد.

 

انواع تیغه کرکره اتوماتیک را می‌توان به 6 دسته تقسیم نمود:
1. آلومینیوم یا آکسترود
2. تیغه فوم دار گالوانیزه
3. تیغه شفاف یا پلی کربنات
4. تیغه پانچ دار یا همان سوراخ‌دار
5. تیغه فوم دار
6. تیغه رول گیتر

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را