آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰
فهرست مطالب

آلومینیوم یکی از فلزات کاربردی است که با توجه به این که در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد خرید و فروش آن رایج شده است. شمش آلومینیوم نمونه‌ای از آلومینیوم فشرده‌سازی شده است که به صورت مستقیم در صنعت استفاده نمی‌شود. این شمش‌ها پیش از استفاده باید با آلیاژهای مختلف ترکیب شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی شمش آلومینیوم 1050، بررسی کاربردها، ویژگی‌ها، خرید و فروش و عوامل موثر در قیمت شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ بپردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای خرید و اطلاع از انواع قیمت شمش آلومینم و شمش رانی، پروفیل آلومینیوم و بیلت آّومینیوم با آلوم کار تماس بگیرید. 09187171131

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ چیست؟

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ یکی از بهترین انواع گریدهای شمش آلومینیوم است که با آلیاژ ترکیب شده و قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارد. با توجه به این که این گرید استحکام خیلی بالایی دارد و دارای سطح درخشانی است از آن در صنایع گوناگون استفاده می‌شود. در ادامه مطلب به معرفی ویژگی‌های شمش آلومینیوم می‌پردازیم.

ویژگی‌های شمش آلومینیوم ۱۰۵۰

این شمش آلومینیوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین آلیاژهای آلومینیوم شناخته می‌شود. چرا که این محصول دارای ویژگی‌های زیر است.

  • استحکام متوسط تا بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • قابلیت شکل‌پذیری بالا
  • سطح درخشان
  • کیفیت عالی
  • هدایت الکتریکی و حرارتی بالا
  • خواص مکانیکی پایین
  • جوش پذیری گاز عالی
  • ماشینکاری ضعیف

کاربرد شمش آلومینیوم ۱۰۵۰

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ آلیاژ خالصی است که دارای ۹۹.۵ درصد آلومینیوم و ۰.۰۵ درصد آلیاژ ترکیبی است. این محصول به آلومینیوم خالص تجارتی معروف است چرا که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله موارد استفاده این محصول می‌توان به تیوب‌های اکسترود شده برای ظروف نگهداری غذا، ظروف تخمیر، لوله‌های انعطاف‌پذیر، تیوپ خمیردندان، قوطی‌های نوشابه، پودرهای آتش‌زنه و… اشاره کرد. عمده کاربرد این محصول در صنعت ساختمان سازی است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

کاربرد شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ در صنعت ساختمان سازی

به غیر از تمام کاربردهای نام برده شده اصلی‌ترین کاربرد این محصول در صنعت ساختمان‌سازی است. بدون شک آلومینیوم یکی از اصلی‌ترین فلزات برای ساخت درب و پنجره ساختمان و چهارچوب‌های آن است. هم‌چنین از دیگر کاربردهای آلومینیوم در صنایع ساخت و ساز می‌توان به تولید سقف‌های کاذب نیز اشاره کرد. از این رو بسیاری از پروژه‌های ساختمانی در ساخت هتل‌ها، فروشگاه‌ها، استخرها و سایر محیط‎های زیبا و آراسته از این محصول برای تولید سقف کاذب استفاده می‌کنند‌.

یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده در انواع نماهای ساختمانی است. این نماها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شده و علاوه بر آراستگی و زیبایی خاصی که دارند استحکام بالایی در برابر زلزله دارند. از این رو در مقایسه با انواع نماهای ساختمانی استحکام بیشتری دارند. نماهای آلومینیومی علاوه بر ایمنی بالا در برابر زلزله دارای مزایای دیگری مانند مقاومت و عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی نامناسب، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت رنگ‌پذیری، وزن سبک، زیبایی و دوام سازه و …… نیز هستند.

به علاوه از شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ در صنعت ساختمان سازی در بخش‌های دیگری چون سیستم‌های تهویه، حرارتی، رادیاتورهای آلومینیومی، دستگیره، نرده، چراغ، قفل و کلید، پلکان و ….. نیز استفاده می‌شود.

قیمت شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ چگونه است؟

با توجه به کاربرد بالای این شمش آلومینیوم در صنایع مختلف خرید و فروش آن در بسیاری از فروشگاه‌ها انجام می‌شود. اولین نکته‌ای که در خرید شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ مورد توجه افرادی که با این فلز کار می‌کنند مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت آن است. قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر است. بنابراین نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن ارائه داد. از جمله عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

    نرخ روز آلومینیوم در لندن و دلار

به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ موثر هستند اما اصلی‌ترین عامل در تعیین قیمت این شمش نرخ روز آلومینیوم در لندن و دلار تعیین کننده قیمت روز در بورس تهران است. فلز آلومینیوم و سایر آلیاژهای آن از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین مراکز وارد کننده آلومینیوم به ایران لندن است. از این رو نرخ دلار در این کشور یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ است. هم چنین قیمت روز دلار در بورس تهران نیز در قیمت این محصول تاثیرگذار است. بنابراین نیاز است که پیش از خرید این محصول ابتدا قیمت روز آن را از فروشگاه مربوطه استعلام کنید.

    وزن شمش آلومینیوم ۱۰۵۰

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ در انواع کوچک، متوسط و بزرگ تولید و عرضه می‌شود که وزن‌های متفاوتی دارد. سایز و وزن شمش نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است. بدون شک هر چه وزن شمش بالاتر باشد قیمت آن نیز از شمش‏های سبک بیشتر خواهد بود.

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰

    برند

کاربرد بالای شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ باعث شده که امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به تولید آن کنند. کیفیت تولید در این برندها با هم متفاوت است. از این رو نوع برند محصول نیز می‌تواند در قیمت آن موثر باشد. بنابراین پیش از خرید محصول ابتدا به درجه اعتبار برند و کیفیت محصول تولیدی توجه کنید.

    فروشگاه عرضه کننده

فروش شمش آلومینیوم  در فروشگاه‌های مختلفی به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود. قیمت خرید این محصول به صورت اینترنتی با توجه به حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان مناسب‌تر است. از جمله دیگر مزایای خرید آنلاین شمش آلومینیوم  می‌توان به ارائه محصول باکیفیت، قیمت مناسب، صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید خرید آنلاین به شما پیشنهاد می‌شود.

سخن پایانی

شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع آلیاژهای آلومینیوم است. این محصول به آلومینیوم خالص تجارتی معروف است، چرا که این محصول از ۹۹.۵ درصد آلومینیوم خالص تشکیل شده و دارای کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان‌سازی، تیوپ خمیردندان، قوطی‌های نوشابه، ظروف تخمیر و ….. است. قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله فروشگاه عرضه کننده، وزن، قیمت روز دلار در بورس تهران، نرخ آلومینیوم لندن، برند و کیفیت قرار دارد.

پیش از خرید شمش آلومینیوم ۱۰۵۰ ابتدا قیمت روز آن را از فروشگاه عرضه کننده استعلام بگیرید. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در فروشگاه‌های اینترنتی با توجه به ارتباط مستقیم با تولیدکننده و حذف واسطه مناسب‌تر است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را