آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

پروفیل آلومینیوم کرتین وال

پروفیل آلومینیوم کرتین وال
فهرست مطالب

پروفیل آلومینیوم کرتین وال

کرتین وال به معنی دیوار پرده ای یا دیوار شیشه ای می باشد. به عنوان پوشش دهنده بیرونی ساختمان استفاده می شود و وظیفه آن جدا کردن بیرون و درون ساختمان است.
دیوار کرتین وال قابلیت هایی نظیر عایق حرارتی ، عایق رطوبتی، حفاظت از صدا، سازه جدار خارجی ساختمان ها جهت مقابله با نیروی آب و هوای بیرون ساختمان، زلزله و …
یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نمای کرتین وال – پروفیل آلومینیوم ( جهت ایجاد سازه اصلی نمای کرتین وال ) مصرفی می باشد که شاید مهمترین مولفه اثرگذار بر قیمت نمای کرتین وال میباشد .

نمای پروفیل کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن است که به دلیل استفاده از شیشه و آلومینیوم در آن شرایط و ویژگی های منحصر به فردی دارد. کارخانه های پروفیل آلومینیومی این محصولات را در ابعاد و سطوح مختلف در مقاطع مختلف به بازار عرضه می کنند. همچنین به دلیل کاربردهای متفاوت این پروفیل ها و نیاز به ویژگی های متفاوت، سطح آن با مواد مختلفی پوشیده شده است. امروزه پروفیل های آلومینیومی نیز در طرح ها و رنگ های متنوعی یافت می شوند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تولید کنندگان پروفیل کرتین وال

کارخانه های تولید کرتین وال در کشور انواع نماهای شیشه ای را تولید می کنند. این متخصصان با طراحی و اجرای نماها توانسته اند مدرن ترین نمای ساختمان را تولید و اجرا کنند.

یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده کرتین وال، شرکت های فعال در ایران هستند و این شرکت ها در توزیع و اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند.

کرتین وال انواع مختلفی دارد اما بهترین مدل کرتین وال پروفیل آلومینیومی و زیباترین آن ها روکش کرتین وال است که زیبایی دو برابر سایر انواع نما دارد.

 

ویژگی های کرتین وال

سادگی و سبکی ساختار، کاهش مصرف و صرفه جویی انرژی، سرعت بسیار بالا در عملکرد، ایجاد افکت در شب و روز و کیفیت بسیار بالای اجزای مورد استفاده، ویژگی های کرتین وال هستند.

کرتین وال به طور کلی به عنوان یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته می شود که از نظر فنی استفاده از آن در ساختمان های مرتفع توصیه نمی شود و به دلیل نوع اتصال شیشه و تحمل بار در این سیستم باید به اندازه محدود و کم باشد.

مهمترین ویژگی پروفیل کرتین وال در تولید عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی است که باعث بهینه سازی دما و نور محیط و در نتیجه کاهش نیاز ساختمان به برق می شود.

از طرفی کرتین وال ها به دلیل اینکه سازه های بسیار سبکی هستند، بار کلی ساختمان را کاهش داده و همچنین در برابر زلزله مقاومت خوبی دارند و در نهایت از نظر نصب، زیبایی و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر نماها برتری دارند.

پروفیل آلومینیومی کرتین وال ها در واقع شاسی هایی هستند که در اطراف پروژه قرار می گیرند و شیشه ای که قرار است به عنوان نمای ساختمان استفاده شود به جای اینکه روی خود ساختمان نصب شود روی سازه کرتین وال نصب می شود، بنابراین وزن آن کاهش می یابد. در ساختمان کوچک می شود. این کاهش وزن باعث افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله می شود.

برای اطلاعات بیشتر این محصولات می توانید با شماره ۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت