آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

قیمت پروفیل قوطی آلومینیوم اختصاصی اراک

پروفیل قوطی آلومینیومی
فهرست مطالب

پروفیل آلومینیوم قوطی، یک مقطع آلومینیومی توخالی است که دارای چهار ضلع قائمه می باشد. این پروفیل به روش اکستروژن تولید می شود. در روش اکستروژن، آلومینیوم ذوب شده از طریق یک قالب تحت فشار قرار می گیرد تا به شکل مورد نظر درآید. پروفیل آلومینیوم قوطی دارای ویژگی های خاصی است به عنوان مثال وزن پروفیل آلومینیوم قوطی نسبت به سایر پروفیل های فلزی کمتر است. پروفیل آلومینیوم قوطی دارای استحکام بالایی است و در برابر نیروهای وارده مقاومت می کند. آلومینیوم دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و پروفیل آلومینیوم قوطی قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و می توان آن را به اشکال مختلف درآورد. این پروفیل کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف از جمله ساخت پنجره و در و پنجره، ساخت نرده و حفاظ، ساخت سازه های فلزی، ساخت مبلمان و ساخت تجهیزات صنعتی دارد. قیمت هر کیلو قوطی آلومینیوم 1403 با توجه به نوسانات قیمت شمش آلومینیوم ثابت نمی باشد و برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

قیمت پروفیل آلومینیوم قوطی اختصاصی اراک

پروفیل آلومینیوم قوطی اختصاصی با ابعاد و ضخامت های مختلف ، وزن سبک و سنگین محصول کارخانه اراک با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسد.

قیمت پروفیل آلومینیوم قوطی 

قوطی های آلومینیومی یکی از مقاطعی است که به صورت گسترده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از کاربرد های آن که بیشتر در ابعاد 35 * 55 است برای تولید پنجره های معمولی آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پروفیل های ساختمانی و صنعتی را به صورت استاندارد و اختصاصی از کارخانه های اراک تهیه نموده و مطمئن باشید که از کیفیت و قیمت پروفیل آلومینیوم پیمان راضی خواهید بود. از طریق تماس با ما مستقیما با کارخانه های تولید کننده ارتباط برقرار نمایید. انواع پروفیل آلومینیوم قوطی با ابعاد و ضخامت های مختلف ، وزن سبک و سنگین محصول کارخانه پیمان با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسد.

 

 

قوطی آلومینیومی 35 قوطی آلومینیومی
قوطی آلومینیومی تبدیلی پروفیل آلومینیوم 55
قوطی آلومینیومی استاندارد پروفیل قوطی آلومینیوم
قوطی آلومینیومی سبک قوطی آلومینیومی سبک
قوطی آلومینیومی 55 قوطی آلومینیومی سنگین
پروفیل قوطی آلومینیومی 35 خرید قوطی آلومینیوم
پروفیل قوطی آلومینیومی 55 فروش قوطی آلومینیوم
پروفیل آلومینیوم 35 قیمت روز قوطی آلومینیوم

 

 


پروفیل قوطی آلومینیوم

پروفیل قوطی آلومینیوم چیست؟ قوطی های نوشیدنی ساخته شده از آلومینیوم هستند. قوطی های نوشیدنی از آلومینیوم (75 درصد تولید جهانی) یا فولاد قلع اندود (25 درصد از تولید جهانی) ساخته شده است. تولید جهانی برای تمام قوطی های نوشیدنی تقریباً 475 میلیارد قوطی در سال است.

 

آلومینیوم فراوان ترین فلزی است که در پوسته زمین یافت می شود. با این حال، جداسازی آن دشوار است زیرا معمولاً با عناصر دیگر “مخلوط” می شود. شما می توانید آلومینیوم را در بیشتر سنگ ها، پوشش گیاهی و خاک پیدا کنید. از آنجایی که جداسازی آلومینیوم بسیار دشوار بود، تا سال 1807 توسط سر همفری دیوی کشف نشد. پس از آن تا سال 1886 بود که یک فرآیند اقتصادی مقرون به صرفه برای استخراج آلومینیوم توسعه یافت.

 

وزن یک نوشیدنی آلومینیومی در سال 1992 به 16.55 گرم و در سال 2005 به 14.7 گرم می رسید. در سال‌های اخیر، طراحی و بسته‌بندی نوآورانه به نفع مصرف کنندگان قوطی کمک کرده است. نوآوری های گسترده شامل قوطی دهان گشاد با آب آشامیدنی آسان و بسته های چندتایی راحت و مقرون به صرفه مانند بسته 30 می باشد. در ژاپن، بطری آلومینیومی با این مزیت توسعه یافته است که قابل آب بندی مجدد است.

 

از آلومینیوم برای بسته بندی میتوان استفاده کرد که عمدتاً از آلومینیوم ساخته شده است. معمولاً برای غذاها و نوشیدنی ها و همچنین برای محصولاتی مانند روغن، مواد شیمیایی و سایر مایعات استفاده می شود. همه مردم قوطی های آلومینیومی را دوست دارند، زیرا نوشیدنی ها در قوطی آلومینیوم تازه تر می مانند و ماندگاری بیشتری دارند. پروفیل قوطی آلومینیومی سریع‌ترین ظرف برای خنک شدن هستند، بنابراین، پس از قرار دادن در یخچال، تقریباً یک نوشیدنی سرد عالی – سریع تضمین می‌کنید. آنها نمی شکنند بنابراین احتمال هدر دادن نوشیدنی شما کمتر است. آنها 100٪ قابل بازیافت هستند و به دلیل اینکه هنگام باز کردن به صورت یک تکه باقی می مانند، شانس بازیافت کل ظرف برای قوطی ها بسیار بیشتر از هر ظرف نوشیدنی دیگر است. آلومینیوم می تواند یکی از بالاترین نرخ های بازیافت را در بین مواد موجود در اطراف داشته باشد. و حمل و نقل آنها به دلیل فرم فشرده آنها آسانتر و کارآمدتر است.

 

چگونه قوطی های آلومینیومی را در خانه ذوب کنیم

وقتی قوطی‌های آلومینیومی را ذوب می‌کنید، فرقی نمی‌کند که رنگ شده باشند یا هنوز مقداری سودا دارند.  گرمای ذوب آنها فلز را از ناخالصی ها جدا می کند.

آلومینیوم یک فلز رایج و مفید است که به دلیل مقاومت در برابر خوردگی ، چکش خواری و سبک بودن شناخته شده است. به اندازه کافی بی خطر است که در اطراف غذا و در تماس با پوست استفاده شود. بازیافت این فلز بسیار ساده تر از تصفیه آن از سنگ معدن است. برای بدست آوردن آلومینیوم مذاب می توانید پروفیل آلومینیوم قدیمی را ذوب کنید. فلز را در قالب مناسبی برای ساخت جواهرات، وسایل آشپزی، زیور آلات، مجسمه ها یا برای پروژه فلزکاری دیگر بریزید. این یک مقدمه عالی برای بازیافت خانگی است.

 

نکات کلیدی: قوطی های آلومینیومی ذوب شده

آلومینیوم یک فلز فراوان و همه کاره است که به راحتی بازیافت می شود.

نقطه ذوب آلومینیوم به اندازه ای کم است که می توان آن را با یک مشعل دستی ذوب کرد. با این حال، پروژه با استفاده از یک کوره یا کوره با سرعت بیشتری انجام می شود.

از آلومینیوم بازیافتی می توان برای ساخت مجسمه ها، ظروف و جواهرات استفاده کرد.

 

مواد برای ذوب قوطی های آلومینیومی

ذوب ضایعات آلومینیوم پیچیده نیست، اما این پروژه فقط برای بزرگسالان است زیرا دماهای بالا در آن دخیل هستند. شما می خواهید در یک منطقه تمیز و دارای تهویه مناسب کار کنید. لازم نیست قوطی ها را قبل از ذوب آنها تمیز کنید زیرا مواد آلی (پوشش پلاستیکی، باقیمانده سودا و غیره) در طول فرآیند می سوزند.

 

پروفیل قوطی آلومینیومی

کوره کوچک برقی (یا منبع گرمایی دیگری که به دمای مناسب می رسد، مانند مشعل پروپان)

بوته فولادی (یا فلز دیگری با نقطه ذوب بسیار بالاتر از آلومینیوم و در عین حال پایین تر از کوره شما – می تواند یک کاسه فولادی ضد زنگ محکم یا یک تابه چدنی باشد)

دستکش های مقاوم در برابر حرارت

انبر فلزی

قالب هایی که در آنها آلومینیوم می ریزید (فولاد، آهن و غیره – خلاق باشید)

پروفیل قوطی آلومینیوم
پروفیل قوطی آلومینیوم

ذوب آلومینیوم

اولین قدمی که می‌خواهید بردارید این است که قوطی‌ها را خرد کنید تا بتوانید تا جایی که ممکن است در بوته قرار دهید. قوطی های خود را در ظرفی که به عنوان بوته استفاده می کنید قرار دهید و بوته را داخل کوره قرار دهید. درب را ببندید.

کوره یا کوره را تا 1220 درجه فارنهایت روشن کنید. این نقطه ذوب آلومینیوم (660.32 درجه سانتیگراد، 1220.58 درجه فارنهایت)، اما زیر نقطه ذوب فولاد است. آلومینیوم تقریباً بلافاصله پس از رسیدن به این دما ذوب می شود. نیم دقیقه یا بیشتر در این دما بگذارید تا از ذوب شدن آلومینیوم مطمئن شوید.

عینک ایمنی و دستکش مقاوم در برابر حرارت بپوشید. هنگام کار با مواد بسیار گرم (یا سرد) باید از پیراهن آستین بلند، شلوار بلند و کفش های پنجه پوشیده استفاده کنید.

کوره را باز کنید. از انبر برای جدا کردن آهسته و با احتیاط بوته استفاده کنید. دست خود را داخل کوره قرار ندهید! ایده خوبی است که مسیر کوره تا قالب را با یک تابه یا فویل فلزی بپوشانید تا به پاکسازی نشت ها کمک کنید.

آلومینیوم مایع را داخل قالب بریزید. حدود 15 دقیقه طول می کشد تا آلومینیوم به خودی خود جامد شود. در صورت تمایل می توانید بعد از چند دقیقه قالب را در یک سطل آب سرد قرار دهید. اگر این کار را انجام می دهید، احتیاط کنید، زیرا بخار تولید می شود.

ممکن است مقداری مواد باقیمانده در بوته شما وجود داشته باشد. شما می توانید با زدن آن به صورت وارونه روی یک سطح سخت مانند بتن، پسماندها را از بوته خارج کنید. می توانید از همین فرآیند برای بیرون کشیدن آلومینیوم از قالب استفاده کنید. اگر مشکل دارید، دمای قالب را تغییر دهید. آلومینیوم و قالب (که متای متفاوتی است) دارای ضریب انبساط متفاوتی خواهند بود که می توانید هنگام آزاد کردن یک فلز از فلز دیگر به نفع خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که پس از اتمام کار، کوره خود را خاموش کنید. اگر انرژی را هدر دهید، بازیافت آلومینیوم چندان منطقی نیست، درست است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ورق آلومینیوم با کارشناسان آلوم کار تماس بگیرید.

 

5/5 - (7 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر قوطی آلومینیوم در چه ابعادی موجود دارید؟

    1. سلام دوست گرامی
      برای اطلاع از موجودی ها تماس بگیرید.09187171131

    1. سلام بله امکان ارسال انواع قطعات آلومینیوم به سراسر ایران فراهم است.

    1. سلام بله برای خرید عمده قوطی آلومینیوم و اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم با ما تماس بگیرید. 09187171131

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت