آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

قیمت روز پروفیل آلومینیوم

قیمت روز پروفیل آلومینیوم
فهرست مطالب

قیمت روز پروفیل آلومینیوم 

برای اطلاع از قیمت روز انواع پروفیل آلومینیوم اختصاصی نرمال و ترمال بریک آکرول اراک با ما همراه باشید.

با استفاده از پروفیل های آلومینیومی با استحکام بالا از سیستم کیت ساختمانی با کیفیت، هر نوع سازه صنعتی را می توان به طور منظم و سریع و بدون نیاز به عملیات سطح اضافی مونتاژ کرد. به لطف سطح پروفیل آنودایز شده که باعث می شود پروفیل های آلومینیومی ظاهر ظریف خود را حفظ کنند، خوردگی شانس زیادی ندارد. این امر نیاز به اعمال حفاظت در برابر خوردگی و انجام تعمیر و نگهداری منظم را حذف می کند – یک مزیت واضح نسبت به فولاد. 

مزایای بیشتر پروفیل های آلومینیومی

هنگام استفاده از پروفیل آلومینیومی در عملیات مهندسی مکانیک، فقط به مراحل ماشینکاری و مونتاژ ساده نیاز است، مانند اره کردن، سوراخ کردن، بستن پیچ، گیره یا برش. سیستم کیت ساختمان ساده ترین وسیله را برای هر نوع تنظیم یا همسویی ارائه می دهد. ماشینکاری پروفیل های آلومینیومی به طیف وسیعی از ماشین آلات نیاز ندارد. بنابراین، شرکت‌های صنعتی که از پروفیل‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند، کاملاً تحت کنترل هستند، زیرا زمان و کیفیت به ارائه‌دهندگان خارجی وابسته نیست.
پروفیل های آلومینیومی این محصول شامل خطوط 5 تا 12 سازگار متقابل و همچنین پروفیل های زاویه دار و مسطح خاص است. مجموعه ای جامع از لوازم جانبی منطبق، طیف فوق العاده ای از کاربردهای بالقوه را باز می کند.

مزایای

  • سیم کشی کاملاً یکپارچه در ساخت قاب
  • اتصالات پروفیل منحصر به فرد با راهنمای کابل داخلی
  • انعطاف پذیری بالا با تنوع اجزای کم (فقط 4 سطح مقطع)
  • طراحی جذاب: سطح بیرونی بسته، قطعات پلاستیکی برجسته
  • تلاش کمی برای نصب
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: طراحی، نصب و نگهداری آسان

انواع پروفیل آلومینیوم

طیف گسترده ای از انواع پروفیل اکستروژن آلومینیومی پیچیده را می توان در ضخامت های مختلف ایجاد کرد. این پروفیل‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از فضاهای خالی پیچیده را که در کاربرد نهایی ضروری است، نشان دهند. طیف وسیعی از فضاهای خالی داخلی به منظور تسهیل طیف گسترده ای از کاربردهای اتوماسیون و همچنین برآوردن هر گونه نیاز وزن عملکردی در دسترس است. متداول ترین نوع پروفیل آلومینیومی پروفیل تیر توخالی است که به سادگی تغییری از پروفیل مربعی است. پروفیل های دیگری مانند پروفیل مثلثی، تک شعاع و L شکل نیز وجود دارد…

موارد استفاده از بخش های پروفیل:

ومینیومی بیشتر در برنامه های اتوماسیون صنعتی مانند برنامه های حرکت خودکار در خطوط فرآیند و صنایع در سراسر تولید مورد استفاده قرار می گیرند. آنها قوی هستند و در عین حال به اندازه کافی سبک هستند که می توان آنها را به راحتی توسط انسان اداره کرد و در پیکربندی های مختلف مطابق با ساختار اتوماسیون ساخت

خارج از کاربردهای اتوماسیون سنتی، اکستروژن های آلومینیومی درجه ساختاری حتی به عنوان بخشی از تلاش های کاهش وزن مشخص می شوند. به این معنا، آنها به طور فزاینده ای به عنوان قاب در سایر محصولات مصرفی نهایی مانند خودروها و پروژه های ساختمانی LEED استفاده می شوند. همانطور که آلیاژهای آلومینیوم پیشرفته تر و تکنیک های پوشش سطح توسعه می یابند، کاربردها در این مناطق جدید گسترش می یابد

نتیجه

در بسته شدن، بخش های آلومینیوم اکستروژن همه کاره و ایده آل برای استفاده در کاربردهای اتوماسیون ساختمان هستند، و آلومینیوم یک ماده ساختاری عالی است که برای استفاده در اکستروژن پروفیل کاملا مناسب است. به احتمال زیاد، یک پروفیل آلومینیومی وجود دارد که کاملاً برای برنامه اتوماسیون خاص طراحی شده است.

 

قیمت خرید پروفیل آلومینیوم

انواع پروفیل کارخانه های آلومینیوم سازی اراک شامل تیغه کرکره ، کرونت پنجره ، شیاردار صنعتی ، پارتیشن ، ناودانی ، قوطی ، لوله ، میلگرد و نبشی با قیمت روز خرید و فروش می گردد.

کارخانه های تولید کننده محصولات آلومینیومی در اراک تولیدات خود را بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کنند. دلیل این ادعا تجربه شرکت های این شهر در تولید محصولات تولید شده از آلومینیوم و نزدیکی به منابع اولیه تولید مانند شمش و بیلت ، شرکت های طراحی قالب ، نیروی کار مجرب و بسیاری موارد دیگر می باشد.

 

قیمت روز پروفیل آلومینیوم
قیمت روز پروفیل آلومینیوم

انواع پروفیل آلومینیوم

تفاوت مهم پروفیل های آلومینیومی با پروفیل فولادی تبادل دما است به طوری که پنجره هایی که با استفاده از پروفیل های فولادی ساخته شده اند سبب هدر رفتن انرژی بیشتری می شوند ولی پنجره های آلومینیومی هدر رفت انرژی کمتری داشته و سبب بهینه سازی مصرف انرژی می شوند.
امروزه فلز آلومینیوم کاربرد بسیاری در صنعت داشته و در برخی موارد جایگزین محصولات فلزی نیز شده است.
یکی از مهم ترین موارد مصرف این فلز در پروفیل ها می باشد که به دلیل شکل پذیری بالا، وزن سبک و مناسب از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.
وزن سبک این محصول همچنین سبب استفاده بی شمار در صنایع هوایی گردیده است.
در حال حاضر پروفیل آلومینیوم در ساختمان و صنعت مورد استقبال فراوانی بوده و کاربردهای ویژه ای دارد.
از دیگر خصوصیات پروفیل آلومینیوم که سبب محبوبیت زیاد این محصول شده می توان به ظاهر زیبای آن اشاره کرد.

تولید پروفیل آلومینیوم :

بیلت آلومینیوم مورد استفاده برای اکسترود پروفیل به دو صورت فابریک و تبدیلی است. بیلت استاندارد را شرکت هایی مانند ایرالکو و المهدی تولید می کنند.
اکسترود پروفیل از بیلت دی سی و استفاده از ضایعات و قراضه های آلومینیومی ضمن عدم تغییر در خواص و ویژگی های آلیاژی باعث کاهش نسبی قیمت پروفیل آلومینیوم می گردد.
پروفیل هایی که از بیلت های استاندارد و با آلیاژ های مشخص تولید می شوند مقداری تفاوت قیمت مشاهده می شود.
پروفیل های آلومینیوم با هر شرایطی تابعی از قیمت های بورس می باشد ولی نزدیکی به کارخانه های بزرگ باعث شده محصولات آلومینیومی در اراک با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده برسد.

 

جدول قیمت پروفیل آلومینیوم
جدول قیمت روز پروفیل آلومینیوم

 

 برای اطلاع از قیمت روز پروفیل آلومینیوم ، لوله آلومینیوم وشمش آلومینیوم هم اکنون تماس بگیرید

 

 

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را