آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

قیمت تیغه آلومینیوم اراک

قیمت تیغه آلومینیوم اراک
فهرست مطالب

قیمت تیغه آلومینیوم اراک

تیغه آلومینیوم اراک در واقع همان تیغه کرکره برقی اراک می باشد که امروزه از این تیغه های آلومینیومی برای درب پارکینگ ها و یا بسیاری از مغازه های تجاری استفاده می شود.تیغه های آلومینیوم تحت عنوان کرکره برقی در کارخانه استان های تهران , شیراز , اصفهان و به ویژه اراک با تنوع و کیفیتی بالا و همچنینی انواع سایز ها تولید و به بازار عرضه می گردند. استفاده از بیلت آلومینیوم مرغوب در تولید تیغه های کرکره و یا تیفه آلومینیوم بسیار نقش مهمی دارد.برای اطلاع از قیمت تیغه آلومینیوم اراک, تیغه کرکره برقی و پروفیل آلومینیوم و انواع اقلام آلومینیوم می توانید با کارشناسان آلوم کار از طریق شماره تماس های 09187171131 / 09187171931 در ارتباط باشید.

تیغه آلومینیوم اراک یا تیغه کرکره برقی اراک چیست؟

تیغه های آلومینیومی از طریق تکنیک اکسترود بیلت یا شمش آلومینیوم با آلیاژ 6063 جهت ساخت کرکره های برقی پارکینگ ها و یا مغازه های تجاری تولید می شوند که در مراحل بعدی با رنگ الکترو استاتیک ضدخش پوشیده می شوند.ساختار تیغه آلومینیوم کرکره برقی به گونه ای می باشد که هر کرکره در محور خود به تیغه بعدی متصل می باشد و پره ای یه دست  تشکیل می دهند که همه پره ها حول میله ای آزاد می چرخند.جهت بالارفتن تیغه ها نیاز به دو اهرم موازی که یکی از آنها با فشار یک میله آزاد به پایین و دیگری با نیرو به آهن ربای الکتریکی متصل به مدار زمانی ثابت آزاد شود , می باشد.

کرکره برقی
کرکره برقی

اندازه تیغه آلومینیوم اراک

تیغه کرکره برقی اراک از طریق روش اکسترود و آلیاژ های استاندارد آلومینیوم در اندازه و سایز های 145 , 100 ,  80,  60 ساخته می شود.

تیغه کرکره سایز 145 : قابل استفاده برای درب فروشگاه ها , ورودی و خروجی کارخانه های صنعتی بزرگ می باشند چرا که تیغه کرکره سایز 145 مناسب برای کرکره های برقی با سایز بزرگ می باشد.ابعادی تولیدی ازن نوع تیغه ها ارتفاع و عرض 12 می باشد.

تیغه کرکره سایز100 : تیغه های این دسته را تیغه مدیوم می نامند و به همین جهت مناسب استفاده برای درب مکان های نسبتا بزرگ مانند مغازه ها و سوله ها می باشد. تیغه کرکره سایز100 در ارتفاع و عرض 7 طراحی می شوند.

تیغه کرکره سایز 80 : این نوع تیغه های آلومینیومی بسیار مناسب استفاده درب مکان هایی همچون پارکینگ منازل , کرکره مغازه ها و با کرکره درب بانک ها می باشد. تیغه های کرکره 80 دارای دو مدل تک پل و دو پل بوده که مدل دو پل آن به دلیل مقاومت و امنیت بالا پرفروش تر می باشد.

تیغه کرکره سایز 60 : تیغه سایز60 که مدل اسمال نیز می نامند مناسب استفاده برای پارکینگ های تک نفره و و کرکره مغازه های کوچک و یا کیوسک ها می باشد. با اندازه ارتفاع و عرض 5 متر قابل طراحی است.

تیغه کرکره برقی
تیغه کرکره برقی

ویژ گی های تیغه کرکره برقی اراک

  • امنیت بالای محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی برق
  • دوام و طول عمر عالی
  • سطحی صیقلی و زیبا با کیفیت رنگی بالا
  • استحکام و سختی مناسب
  • عملکرد کاملا بی صدا و مقاوم در مقابل سرما و گرما
  • درارای سطحی ضد خش

انواع تیغه کرکره آلومینیوم

تیغه کرکره غضروف دار : از جمله تیغه های مورد استفاده جهت کرکره درب پارکینگ به علت عملکرد بیصدا و با استحکام و زیبایی بالا می باشد.

تیغه آلومینیوم طرح چوب : تیغه های مناسب استفاده جهت کرکره برقی پارکینگ و یا پنجره می باشد.تیغه های آلومینیوم طرح چوب و یا همان دکورال همان تیغه های آلومینیومی کرکره برقی می باشند که در ابتدا یک الی دو لایه پوشش رنگ الکترواستاتیک به عنوان زمینه روی آن قرار گرفته و سپس طرح چوب با استفاده از ماشین آلا بر روی آن ها ایجاد می شود.

تیغه آلومینیوم طرح چوب
تیغه آلومینیوم طرح چوب

تیغه آلومینیوم پانچ شده : این تیغه ها ساخته شده از تیغه های تک جداره که موجب زیبایی بیشتر و ورورد نور به داخل محیط نصب می شود.

کرکره اکرول

کرکره اکرول از جمله قدیمی ترین تیغه های کرکره برقی  و تحت عنوان کرکره آکرول اراک نیز می باشد.جهت تولید تیغه کرکره آکرول از سه نوع بیلت و یا شمش آلومینیوم مانند بیلت 6063 همچنین مواد اولیه با کیفیت و رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود.کرکر های آکرول در 4 سایز تیغه کرکره 8 سانت و یا 80 تک پل , تیغه کرکره 8 سانت یا 80 دوپل , تیغه کرکره 80چهارپل, تیغه کرکره 100 دوپل دسته بندی می شوند.

قیمت تیغه آلومینیوم اراک

برای اطلاع از قیمت تیغه آلومینیوم اراک  و خرید انواع پروفیل از جمله پروفیل های آلومینیوم درب و پنجره می توانید با کارشناسان و مشاورین فروش از طریق شماره تماس های 09187171131 / 09187171931 در ارتباط باشید.

سوالات متداول

تیغه آلومینیوم و یا تیغه کرکره برقی چگونه تولید می شود؟

پاسخ : تیغه های آلومینیومی کرکره برقی به روش اکستروژن به گونه ای که بیلت خام آلومینیوم از طریق فشار و پرس درون قالب به شکل تیغه در می آید.

تیغه کرکره برقی اراک چگونه امنیت را حفظ می کند ؟

پاسخ : تیغه های آلومینیومی کرکره های برقی در صورت بسته شدن به هیچ عنوان باز نمی شود و از این جهت به شما اطمینان می دهد که کسی اجازه ورود راحت به پارکینگ و یا مکانی که از کرکره استفاده شده داده نمی شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت