آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

لوله آلومینیوم 6063 اراک

لوله آلومینیوم 6063 تولید کارخانه اراک
فهرست مطالب

فروشنده لوله آلومینیوم 6063 تولید کارخانه اراک

لوله آلومینیوم 6063 اراک در کارخانه با قطر های متفاوت تولید و توسط آلوم آنلاین در بازار تهران یا دفتر پخش لوله آلومینیوم عرضه می گردد. برای خرید لوله آلومینیوم و اطلاع از قیمت لوله آلومینیوم اراک و لوله آلومینیوم شادآباد با ما تماس بگیرید. 09187171131 

لوله آلومینیومی 6063 آلیاژی محبوب است که به دلیل استحکام، مقاومت به خوردگی و قابلیت ماشینکاری خوب شناخته شده است. این آلیاژ از 95 تا 98.5 درصد آلومینیوم و همچنین مقادیر کمی منیزیم، سیلیسیم و مس تشکیل شده است. این لوله در طیف وسیعی از اندازه ها و ضخامت ها موجود است. همچنین می تواند در شرایط مختلف آنیل شده، کار سختی شده یا حرارت دیده باشد. لوله آلومینیومی 6063 به دلیل چکش خواری، قابلیت جوشکاری و لحیم کاری خوب، یک آلیاژ همه کاره است.

لوله آلومینیوم

آلومینیوم فلزی سبک، بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است که آن را به انتخابی محبوب برای لوله ها در کاربردهای مختلف تبدیل می کند و از آن لوله آلومینیوم تولید می شود. لوله های آلومینیومی یک انتخاب همه کاره و بادوام برای طیف گسترده ای از کاربردها هستند. آنها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، استحکام بالا و وزن سبک شناخته شده اند.لوله آلومینیومی را می توان در انواع مختلفی تولید کرد. آلیاژها، هر کدام خواص و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. برخی از آلیاژهای رایج لوله های آلومینیومی عبارتند از:

1100: این آلیاژ خالص ترین آلیاژ لوله آلومینیومی است و به دلیل شکل پذیری و مقاومت در برابر خوردگی بالا شناخته شده است. اغلب در کاربردهای لوله کشی و مبدل حرارتی استفاده می شود.
3003: این آلیاژ آلومینیوم-منگنز است که قوی تر و سخت تر از 1100 است. اغلب در کاربردهای ساختاری مانند قاب و تیر استفاده می شود.
6061: این آلیاژ آلومینیوم-سیلیکون-منگنز است که به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی شناخته شده است. اغلب در کاربردهای دریایی و هوافضا استفاده می شود.

فروش لوله آلومینیوم 6061 تهران

فروش لوله آلومینیوم گروه 1000 و 6000 با آلیاژ های 6061 و 6063 در پامنار ، قلعه مرغی و شاد آباد تهران با قیمت روز انجام می گردد.

انواع لوله های آلومینیوم با ضخامت های مختلف و در قطر های بسیار متنوع به صورت استاندارد و اختصاصی محصول داخل و خارج از کشور در بازار های تهران به فروش می رسد. طول این لوله ها معمولا در گروه های 1000 به صورت 3 متری و 6000 با اندازه های 6 متری می باشند.

برای اطلاع از موجودی انبارهای بنگاه های موجود در بازارهای مختلف تهران و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید و گروه کارشناسی ما بدون نیاز به حضور شما اندازه های مورد نظر شما را جستجو نموده و در صورت عدم موجودی سفارش مجدد برای تولید و یا لوله با ابعاد نزدیک را پیشنهاد خواهیم نمود.

کاربرد لوله آلومینیوم 6063

لوله های آلومینیومی را می توان در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله:

لوله کشی: لوله های آلومینیومی برای حمل و نقل آب، فاضلاب، و سایر مایعات استفاده می شوند.
مبدل های حرارتی: لوله های آلومینیومی در مبدل های حرارتی برای انتقال گرما از یک سیال به سیال دیگر استفاده می شوند.
ساخت و ساز: لوله های آلومینیومی در کاربردهای ساختاری مانند قاب و تیر استفاده می شوند.
دریایی: لوله های آلومینیومی در قایق ها و کشتی ها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شوند.
هوافضا: لوله های آلومینیومی در هواپیماها به دلیل استحکام بالا و وزن سبک استفاده می شوند.

5/5 - (3 امتیاز)

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز بله تمامی قطعات آلومینیومی به صورت عمده به فروش می رسند.

    1. سلام دوست عزیز،
      ما مرکز پخش آلومینیوم در اراک هستیم اما به تمامی نقاط ایران و تهران هم ارسال داریم.

    1. سلام دوست عزیز،
      بله برای اطلاع از موجودی ها و قیمت پروفیل آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را