آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم

فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم
فهرست مطالب

همان طور که واقف هستید یکی از مهم ترین تجهیزات که در صنعت ساختمان سازی، تولید درب و پنجره، تیغه کرکره برقی و … استفاده می شود پروفیل آلومینیوم می باشد پروفیل ها علاوه براین موارد در زمینه های مختلف دیگر نیز کاربرد دارند و به دلیل کاربردهای گسترده در زمینه های مختلف و هم چنین دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد این نوع از فرآورده ها از محبوبیت بسیار بسیار بالایی برخوردار هستند حال ما در ادامه قصد داریم فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم را مورد بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم

یکی از مواد اولیه در تولید پروفیل آلومینیوم بیلت می باشد نحوه کار به این شکل می باشد که بیلت ها تحت فشار قرار داده می شوند ( منظور از تحت فشار قرار دادن گذاشتن بیلت ها در دمای بسیار بالا می باشد)  و بعد از بین قالب های مخصوصی که موجود است حرکت داده می شوند که در این حالت سبب می شود هر شکلی که مدنظر بود تولید شود در حقیقت این انعطاف پذیری به دلیل قرار گرفتن آن ها در دمای بالا می باشد که سبب می شود به هر شکلی که می خواهیم در آید.

بهتر است بدانید در این فرآیند تولید، زمانی که بیلت ها با محفظه قالب برخورد می کنند انرژی بسیار زیادی مصرف می شود تا بیلت ها به حالت فشرده در آیند در این مرحله از تماس احتمال اینکه سطح بیلت جدا شود بسیار کم می باشد.

در این نوع از فشرده سازی یکی از مهم ترین مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد روند شکسته شدن بیلت آلومینیوم می باشد که این امر به علت تحت فشار قرار دادن آن ها می باشد.

برای سفارش پروفیل آلومینیوم، بیلت آلومینیوم، تیغه کرکره برقی و … با شماره های 931 71 71 0918 – 131 71 71 0918 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت خرید پروفیل آلومینیوم و انواع فرآورده های آن می توانید با شماره های 931 71 71 0918 – 131 71 71 0918 تماس حاصل فرمایید.

 

پیشنهاد می کنم مقاله کاربرد پروفیل آلومینیوم را مطالعه فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت