آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

درب کرکره ماشینی

درب کرکره ماشینی
فهرست مطالب

یکی از کاربردی ترین محصولاتی که مجموعه آلوم کار ارائه می دهد درب کرکره ماشینی می باشد این نوع درب ها نیز از جنس آلومینیوم می باشند دلیل اینکه در ساخت بسیاری از محصولات از عنصر آلومینیوم استفاده می شود ویژگی های کاربردی و منحصر به فرد این عنصر می باشد یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این عنصر دارد سبک وزن بودن آن است و علاوه بر این ویژگی این نوع عنصر در مقابل خوردگی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است حال در ادامه قصد داریم بیشتر در رابطه با درب کرکره ماشینی صحبت کنیم با ما همراه باشید.

 

درب کرکره ماشینی

در برخی مواقع به دلیل شرایط خاص و استثنایی که وجود دارد و به دلیل اهمیت فراوانی که زمان و مکان پیدا می کند باید به جای استفاده از درب های معمولی از درب های نوع کرکره ای استفاده شود. برای مثال اهمیت استفاده از درب کرکره ماشینی در خودرو های امدادی بسیار واضح می باشد زیرا که به دلیل این که درب به سمت بالا جمع می شود، فضایی را اشغال نمی کند و می توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

 

کرکره‌های غلتکی دستی

کرکره‌های دستی دقیقا همانطور هستند که از نامشان پیداست. برای به‌کار بردن آن‌ها به مقداری گریس (elbow grease) احتیاج هست. با چرخاندن دستگیره دستی در جهت عقربه‌های ساعت، کرکره‌ها به آرامی به سمت بالا می‌چرخد و در جهت عکس آن باعث پایین آمدن آرام کرکره‌ها می‌شود تا جایی که کرکره کاملا بسته شود.

 

بکار بردن این درب ها در چه خودرو هایی مناسب است؟

درب کرکره ای را می توان برای ماشین هایی که در حوزه های کاری زیر مشغول به کار هستند، استفاده کرد: (زیرا که داشتن دو فاکتور زمان و فضای کافی بسیار ضروری می باشد):
1. ماشین آتش نشانی.
2. ماشین هایی که در راهداری و راهسازی مشغول به کار هستند.
3. خودرو هایی که انواع بار ها را جا به جا می کنند.
4. اتومبیل هایی که در کار های اورژانسی و امدادی مشغول کار می باشند.
5. اتومبیل هایی که در باغ وحش ها باید حیوانات را حمل کنند.

 

درب کرکره ای خودروهای باربری :

خودروهای ساخته شده به منظور باربری هر چه فضای بیشتری داشته باشند و کالای حمل شده در امان تر باشند از عوامل طبیعی می توانند بیشتر رضایت مشتری را جلب کنند و خودشان هم متحمل ضرر کمتری باشند همچنین امنیت بارشان نیز تضمین است ، برای این منظور می توانند درب خودروی خود را به صورت درب کرکره ماشینی نمایند. بالا و پایین رفتن آنها هم بسیار آسان و جهت روان شدن فقط احتیاج به کمی گیریس دارند .

 

برای خرید پروفیل آلومینیوم، درب کرکره ای، شمش آلومینیوم و … به مجموعه آلوم کار مراجعه کنید و یا با شماره های 931 71 71 0918 – 131 71 71 0918 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را