آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

تولید کننده مقاطع آلومینیوم 

تولیدکننده مقاطع آلومینیوم
فهرست مطالب

انواع مقاطع آلومینیوم 

تولید کننده مقاطع آلومینیوم راه حل کامل در حوزه ساختمان و ساخت و ساز مورد نیاز است و این نقطه قوت ماست. خدمات سفارشی سازی شامل طراحی پروفایل، عملیات سطح و ساخت می باشد. به عنوان یک تولید کننده پروفیل آلومینیوم حرفه ای، آلوم کار می تواند نیازهای خاصی را در زمینه های مختلف برآورده کند.

 

پروفیل آلومینیوم ساختمانی و صنعتی

آلوم کار یک مجموعه متخصص در زمینه تولید انواع شمش بیلت آلومینیوم و پروفیل های آلومینیومی می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته ذوب و ریخت وآلیاژسازی ” امکان تولید انواع شمش های آلیاژی و انواع بیلت های آلومینیوم آلیاژی از قطر ۶ تا ۱۲ اینچ را دارا می باشد . این مجموعه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و ماشین آلات و تجهیزات به روز و اروپایی نظیر پرسهای اکستروژن اتوماتیک ” کوره های پیشگرم بیلت القایی ” کوره های عملیات حرارتی سولوشن و ایجینگ و امکانات انجام کار سرد ” واحد آبکاری آنادایز پولیش و دستگاه های تمام اتوماتیک رنگ الکترواستاتیک امکان تولید انواع مقاطع آلومینیوم آلیاژی صنعتی “ساختمانی و اختصاصی در گروه های ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ مطابق با استاندارد های جهانی را دارا می باشد. جهت اطلاع از قیمت کلیه مقاطع آلومینیوم با ما در تماس باشد: ۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

 

تولیدکننده مقاطع آلومینیوم
تولیدکننده مقاطع آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم صنعتی

پروفیل های صنعتی همیشه سفارشی هستند و تولید آنها سخت است. خوشبختانه ما مهندسین با تجربه و تجهیزات در سطح جهانی برای دستیابی به طراحی خاص شما داریم.

اکستروژن به عنوان فرآیند شکل دادن به موادی مانند آلومینیوم با وادار کردن آن به جریان از طریق یک دهانه شکل در قالب تعریف می شود. اکستروژن های آلومینیومی سفارشی از مزیت تولید اشکال پیچیده و یکپارچه با تلرانس نزدیک برخوردار هستند. به عنوان یک شرکت اکستروژن آلومینیوم، آلوم کار می تواند به شما در طراحی اکستروژن های خود کمک کند و از این طریق به عملکردهای خاصی دست پیدا کنید.

سیستم درب و پنجره آلومینیومی

سیستم درب و پنجره حرارتی باعث بهبود بهره وری انرژی و عایق صدا در خانه ها می شود. طراحی منحصر به فرد ساختار پنجره، استفاده از پروفیل های پلی آمید عایق و شیشه دوجداره، بهترین عملکرد سخت افزار و واشر، همگی در کنار هم گرما و صدا را از یک طرف پنجره یا در به سمت دیگر به حداقل می رساند.

تامین کننده حرفه ای اکستروژن آلومینیوم

مجموع تولید سالانه ما می تواند به 15000 تن برسد و طیف گسترده ای از محصولات از جمله سیستم های پنجره و در، دیوار پرده، لوور عملکرد، سینک های حرارتی، قاب های پانل خورشیدی را تولید می کنیم. خدمات سفارشی در دسترس است. مهندسان ما می توانند به شما در طراحی ساختار اکستروژن و تولید سیستم خود کمک کنند.

خدمات سفارشی شامل طراحی پروفیل، عملیات سطح و ساخت، نیازهای مشخص را در مناطق مختلف برآورده می کند.

سیستم های درب و پنجره طراحی شده و راه حل ارائه شده است.

 

ویژگی های بهترین کارخانه‌ تولیدکننده پروفیل آلومینیوم

در کارخانه های تولید و تامین کننده ی پروفیل آلومینیوم، پروسه ی تولید با به کار گیری به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیریم که تولید کنندگان انواع پروفیل های آلومینیومی با استانداردهای مربوط به تولید پروفیل ها به طور کامل آشنایی دارند.

در نتیجه تمام پروفیل های آلومینیومی بر اساس استانداردهای مشخص شده بین المللی تولید و ارائه می شوند. در صورت عدم رعایت هر کدام از استانداردهای تعیین شده جهت تولید پروفیل های آلومینیوم، می توان پیش بینی کرد که آنها ساختار مطلوبی نخواهند داشت و در نتیجه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.

کارخانه هایی که در زمینه تولید پروفیل های آلومینیوم فعالیت می کنند، برای جلب اعتماد مشتریان غالبا ویژگی ‌های تعریف شده ای دارند. استفاده از بهترین متریال در خط تولید، از مهمترین شاخصه ‌هایی است که کارخانه های تولیدکننده انواع پروفیل های آلومینیومی باید داشته باشند.

برای تولید پروفیل ها باید از مواد با کیفیت استفاده شود که در نهایت شاهد وجود مقاومت بیشتری در پروفیل های آلومینیومی جهت مصارف مختلف باشیم. از دیگر شاخصه های کارخانه های تولید کننده پروفیل ها، می توان به این موضوع اشاره کرد که آنها باید پروفیل ها را بر اساس به روزترین استانداردهای مشخص شده جهان پروفیل ها را تولید و عرضه کنند.

برای تولید پروفیل ها استانداردهای تعریف شده ای وجود دارد که کارخانه های متفاوت همگی بر اساس همان استانداردهای مشخص پروفیل های آلومینیومی را تولید می کنند.

در نتیجه استانداردهای تولید پروفیل های آلومینیومی در کارخانه‌ های داخلی نیز بر همین اساس در نظر گرفته می شود و تولید صورت می گیرد. استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی ‌ها جهت تولید پروفیل های آلومینیومی، یکی دیگر از ویژگی ‌های مهم کارخانه های تولید کننده پروفیل ها است.

کیفیت و ساختار ماشین آلات تولید پروفیل های آلومینیومی باید کاملا مناسب باشند و این یکی از حائز اهمیت ترین مواردی است که باید رعایت شود. برای خرید حجم زیادی از پروفیل های آلومینیومی، هزینه هایی که کارخانه های تولید کننده پروفیل ها برای مشتریان در نظر می گیرند باید مناسب باشد تا در خریدهای حجم بالا، مشتریانی که شما را انتخاب و به شما اعتماد کرده اند، صرفا بابت قیمت بالا دچار مشکل نشوند.

در صورت دریافت هزینه های بالا برای خریداری پروفیل های آلومینیومی، احتمالا آن کارخانه در ارائه تمام تولیدات خود به مشتریان با مشکل مواجه خواهد شد. از این رو در نظر گرفتن هزینه مناسب برای محصولات و رضایت مشتریان از قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌ های کارخانه های تولید کننده پروفیل ها است.

 

درباره آلوم کار

شرکت آلوم کار با سابقه فروش محصولات با کیفیت تضمینی، بیش از 100 نوع پروفیل آلومینیوم متنوع، پشتیبانی حرفه ای از زمان خرید تا اجرا و پایان نصب، فروش و ارسال به تمامی نقاط کشور، بهترین گزینه برای تامین پروفیل های آلومینیومی مورد نیاز شما جهت مصارف مختلف است.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید  ۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱  ۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

سوالات متداول:

  1. مهمترین ویژگی های تامین کنندگان پروفیل آلومینیوم چه چیزی هستند؟

استفاده از بهترین متریال در خط تولید / استفاده از مواد با کیفیت جهت بالا بردن مقاومت پروفیل ها / استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی ها / مناسب بودن کیفیت و ساختار ماشین آلات تولید / در نظر گرفتن هزینه مناسب برای محصولات و رضایت مشتریان از قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد