آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک
فهرست مطالب

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد ها و ویژگی هایی می باشد که سبب محبوبیت آن بین مهندسان شده است. این محصول در صنایعی مانند خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما سازی، صنایع الکترونیک و … نیز کاربرد دارد. تسمه آلومینیوم در صنایع الکترونیک بسیار کاربرد دارد و نقش بسزایی ایفا می کند. یکی از بهترین مجموعه های تولید کننده تسمه آلومینیوم گروه آلومینیوم درب و پنجره آلوم کار نیز می باشد. مجموعه آلوم کار با دارا بودن بیش از 10 سال تجربه توانسته بهترین محصولات آلومینیومی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به پروفیل آلومینیوم ساختمانی، تسمه آلومینیومی و … نیز اشاره کرد.

۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱

۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

تسمه آلومینیوم

تسمه های آلومینیومی را به عنوان یک نوع تسمه انتقال قدرت می شناسند که از فلز آلومینیوم ساخته شده است. این تسمه به دلیل وزن مناسبی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و سبب کاهش وزن قطعات و تجهیزات می شود. همین امر در کاهش هزینه ها بسیار به شما کمک خواهد کرد. ابعاد و سایز های مختلفی از این تسمه وجود دارد که نیاز هایه هر صنعتی را بر طرف می کند. تسمه های آلومینیومی دارای 90 تا 95 درصد آلومینیوم و 5 تا 10 درصد دیگر آن تشکیل شده از عناصر و آلیاژ های دیگر می باشد.

 

تسمه-آلومینیوم

 

ویژگی های تسمه آلومینیوم

  • وزن مناسب و سبک
  • استحکام بالا
  • شکل پذیری
  • جوش پذیری بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • رسانای حرارت و الکترونیک

کاربرد های تسمه آلومینیوم

تسمه های آلومینیوم یکی از مواردی است که در صنایع مختلف طرفداران بسیاری دارد. این محصول دارای ویژگی های بسیاری است که همین ویژگی ها سبب محبوبیت آن شده است. از کاربرد های تسمه آلومینیوم می توان به مواردی همچون صنایع خودروسازی، صنایع الکترونیکی، صنایع ساختمانی و … اشاره کرد. این تسمه کاربرد مکانیکی نیز دارد. قدرت و مقاومت بالا در برابر کشش و فشار سبب شده تا تسمه آلومینیومی یک جایگزین مناسب برای تسمه های فولادی می باشد.

فرآیند تولید تسمه آلومینیوم

اولین مرحله تهیه آلومینیوم خام می باشد. معمولا آلومینوم خام از معادن استخراج می شود و به کارخانه انتقال داده می شود. مرحله دوم ذوب آلومینوم خام می باشد که توسط کوره های بزرگ انجام می شود. در این مرحله برخی مواد افزودنی به آلومینوم اضافه می شود تا ویژگی ها و خواص آن بهبود پیدا کند. این مواد همان آلیاژ ها هستند که سبب افزایش مقاومت و استحکام خواهند شد. پس از آن مواد در قالب های مناسب قرار می گیرد تا خنک شده و شکل مورد نظر را به خود بگیرد. بعد از خنک شدن آلومینیوم ها نوبت به بسته بندی آنها می رسد. تسمه آلومینیوم پس از بسته بندی برای خریداران ارسال شده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. داشتن وزن مناسب تسمه آلومینیوم یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های آن می باشد.

 

فرآیند-تولید-تسمه-آلومینیوم

 

قیمت تسمه آلومینیوم

همانطور که قبلتر اشاره شد تسمه آلومینوم یک محصول کاربردی با ویژگی های عالی می باشد. مهندسین بسیاری در صنایع مختلف از این نوع تسمه استفاده می کنند. اما یکی از نکاتی که مورد توجه بسیاری از خریداران این محصول می باشد؛ قیمت تسمه آلومینیوم می باشد. قیمت این نوع تسمه به عواملی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول ابعاد و ضخامت آن می باشد. همانطور که گفته شد این تسمه دارای انواع متفاوتی می باشد و هرکدام قیمت متفاوتی دارد. عوامل دیگری همچون قیمت های بازار، ارز و شرایط اقتصادی نیز در میزان قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند. اما به طور کلی باید بگوییم که این تسمه ها دارای قیمت مناسبی می باشند و استفاده از آنها در پروژه ها سبب کاهش هزینه ها خواهد شد.

نتیجه

تسمه آلومینیوم یکی از محصولات آلومینیومی می باشد که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و از محبوبیت بسیاری بین افراد برخوردار است. این محصول ویژگی های بسیاری از جمله وزن مناسب و سبک، استحکام بالا، مقاومت دربرابر خوردگی، جوش پذیری بالا، رسانای الکتریسیته و گرما و … را نیز دارا می باشد. همچنین در صنایع گوناگونی مورد توجه قرار گرفته است که از این صنایع می توان به صنعت الکترونیک، صنعت خودرو سازی، صنعت ساختمان سازی و … اشاره کرد. قیمت تسمه آلومینیوم نسبت به سایر تسمه های فلزی مناسب تر می باشد و می تواند یک جایگزین مناسب در صنایع باشد. استفاده از این نوع تسمه سبب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد. البته لازم به ذکر است که قیمت این تسمه ها به عواملی همچون قیمت ارز، سایز و ابعاد تسمه، کیفیت محصول و … نیز بستگی دارد. مجموعه آلوم کار در کنار شما می باشد تا بتوانید تسمه آلومینیوم مناسب برای استفاده در پروژه های خود را خریداری نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت

تولید-هیت-سینک-آلومینیومی

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از