آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم

چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم
فهرست مطالب

چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم

چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم ابزار اندازه گیری است که توسط نجاران، چوب کاران و فلزکاران برای اندازه گیری زاویه و بررسی اینکه آیا لبه ها یا گوشه ها کاملاً مربع هستند (زوایای 90 درجه) استفاده می شود. برای بررسی بیشتر با آلوم کار همراه باشید!

چهارگوش آلومینیوم که از آلومینیوم ساخته شده است و معمولاً دارای دو بازو است که در یک زاویه قائم به هم می رسند. و اندازه گیری ها در امتداد هر بازو مشخص شده است. متداول ترین اندازه برای چهارگوش آلومینیوم 12 اینچ در 24 اینچ (30 سانتی متر در 60 سانتی متر) است، اگرچه اندازه های کوچکتر و بزرگتر موجود است. چهارگوش آلومینیوم سبک، بادوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند و آنها را به ابزاری محبوب در صنایع ساختمانی و تولیدی تبدیل می کند.

قیمت چهارگوش آلومینیوم

همانطور که می دانید امروزه بازار دارای نواسانات بالایی می باشد، به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی ارائه کرد. برای اطلاع از قیمت چهارگوش آلومینیوم  با کارشناسان آلوم کار تماس بگیرید 09187171931.

 

چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم
چهار پهلو/چهارگوش آلومینیوم

کاربرد چهارگوش آلومینیوم

چهارگوش آلومینیوم یک ابزار همه کاره است که می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود. در اینجا برخی از رایج ترین کاربردهای آن آورده شده است:

  • اندازه گیری زوایا: دو بازوی چهارگوش آلومینیوم در یک زاویه 90 درجه قرار گرفته اند. که آن را برای اندازه گیری و علامت گذاری زوایای روی قطعه کار ایده آل می کند.
  • بررسی مربع بودن: نجارها و کارگران چوب از چهارگوش آلومینیوم استفاده می کنند تا مطمئن شوند که گوشه ها کاملاً مربع هستند. به خصوص هنگام مونتاژ مبلمان، کابینت و سایر موارد.
  • کار چیدمان: اندازه‌گیری‌های یک چهارگوش آلومینیوم آن را به ابزاری ایده‌آل برای چیدن برش‌ها، سوراخ کردن و علامت‌گذاری ابعاد روی قطعه کار تبدیل می‌کند.
  • بررسی صافی: لبه مستقیم یک چهارگوش آلومینیوم را می توان برای بررسی صاف بودن سطح مانند میز یا تخته استفاده کرد.
  • برش و اره کردن: همچنین می توانند به عنوان راهنما در هنگام برش یا اره کردن خطوط مستقیم روی قطعه کار استفاده شوند.
  • جوشکاری: معمولاً در فلزکاری و جوشکاری برای بررسی و اطمینان از تراز بودن قطعات در زوایای قائمه قبل از جوشکاری استفاده می شود.

چهارگوش آلومینیوم اغلب بر سایر مواد مانند فولاد یا پلاستیک ترجیح داده می شوند، زیرا سبک وزن هستند و کار با آنها آسان است. آنها همچنین در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت می کنند و باعث دوام و ماندگاری طولانی آنها می شوند. به طور کلی، یک چهارگوش آلومینیوم یک ابزار ضروری برای هر پروژه نجاری یا فلزکاری است که به اندازه گیری ها و زوایای دقیق نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان آلوم کار در تماس باشید. و هر گونه سوالی که داشتید را از مشاوران و کارشناسان ما دریافت کنید.

۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱ , ۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

چهارگوش آلومینیوم چیست؟

چهار پهلو یا چهارگوش آلومینیوم ابزار اندازه گیری است که توسط نجاران، چوب کاران و فلزکاران برای اندازه گیری زاویه و بررسی اینکه آیا لبه ها یا گوشه ها کاملاً مربع هستند استفاده می شود.

کاربرد چهارگوش آلومینیوم چیست؟

چهارگوش آلومینیوم یک ابزار همه کاره است که می تواند برای اهداف مختلفی مثل،اندازه گیری زوایا، بررسی مربع بودن، برش و اره کردن، کار چیدمان، بررسی صافی و جوشکاری استفاده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

لوله-آلومینیوم-کولر

لوله آلومینیوم کولر

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد