آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

وارد کننده شمش آلومینیوم 97 درصد عراق

وارد کننده شمش آلکمینیوم ۹۷ درصد عراق
فهرست مطالب

وارد کننده شمش آلومینیوم 97 درصد عراق

شمش آلومینیوم 95، 96 و 97 درصد تولید سلیمانیه و بغداد عراق توسط وارد کننده های بازار مهران و پرویزخان با قیمت روز به فروش می رسد.

قیمت شمش آلومینیوم 95 و 97 عراق

شمش آلومینیوم 95 و 97 درصد ضایعاتی عراق با تخفیف ویژه به صورت ترخیص شده در مرز پرویز خان با قیمت ارزان به فروش می رسد.
شمش های آلومینیومی تولید شده در کوره های عراق از ضایعات تولید شده و با اندازه های مختلف سبک و سنگین در بازارچه های مرزی کشور به فروش می رسد.
تولید کنندگان و صاحبان شرکت های آلومینیوم سازی این شمش ها را با چندین واسطه از مرز و یا شهرهای محل کارخانه خریداری می نمایند.
تفاوت خرید این شمش ها بدون واسطه دارای تفاوتی چند صد تومانی است و با توجه به هزینه های سربار کاهش هزینه مواد اولیه می تواند در ارائه محصولات ارزان تر کمک بسزایی داشته باشد.

تفاوت شمش‌های تولیدی در کشور با شمش‌های ضایعاتی تولیدشده در عراق

شمش های آلومینیوم عراقی در مقایسه با شمش‌های تولید شده در داخل کشور سطح کیفی پایین‌تری دارند  ولی به دلیل داشتن سیلیس، نیکل و منیزیم واردات این نوع شمش‌ها برای تولیدکنندگان به صرفه است؛ تولید داخلی اینگونه شمش‌ها از طریق ذوب شمش خام خالص و آلیاژسازی با استفاده از آمیژان‌ها هزینه بیشتری را می‌طلبد که نهایتا قیمت را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که تهیه آمیژان‌های سیلیس، نیکل و … در داخل کشور بسیار دشوار شده است.

 تاثیر واردات شمش آلومینیوم از عراق بر قیمت های داخلی

در سال‌های اخیر واردات شمش‌های ضایعاتی از کشور عراق موجب رونق تولید شمش‌ و بیلت‌ آلومینیوم آلیاژی کشور شده است. استفاده از ضایعات و قراضه‌های آلومینیومی مرغوب، یکی از بهترین منابع مواد اولیه است که تولیدکنندگان شمش می‌توانند برای تولیدات خود، از آن‌ها استفاده کنند.
به دلیل انجام نوسازی پس از جنگ در عراق، دسترسی به این نوع قراضه‌ها در این کشور بسیار راحت است. شمش آلومینیوم عراقی پس از ورود به کشور، توسط تولیدکنندگان شمش آلیاژی، مجددا ذوب شده و پس از تنظیم ترکیب و آلیاژسازی در بازار عرضه می‌شود و در نهایت محصول با قیمت پایین‌تری به دست مصرف‌کننده می‌رسد؛ اگر واردات نداشته باشیم، به دلیل کسری شمش خام، شمش بازیافتی (ضایعاتی) و قراضه داخلی، تولید شمش آلیاژی داخلی کاملا فلج می‌شد و قیمت محصول تولیدی (شمش آلیاژی) به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و قیمت بالای آمیژان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از وارد کنندگان شمش آلومینیومی با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت

تولید-هیت-سینک-آلومینیومی

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از