آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

لوله آلومینیوم کولر

لوله-آلومینیوم-کولر
فهرست مطالب

لوله آلومینیوم کولر یکی از انواع لوله های فلزی می باشد معمولا از روکش مس برای کولر استفاده می شود. که در تهیه آن از متریال آهن استفاده نشده است. لوله آلومینیوم همانطور که از نامش پیداست تهیه شده از آلومینیوم می باشد. این لوله ویژگی ها و کاربرد های بسیاری دارد. لوله آلومینیومی وزن سبک و کمی دارد؛ اما بر خلاف وزن کمی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ویژگی وزن مناسب در این لوله سبب شده تا کاربرد وسیعی در صنایع پیدا کند و بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 آلومینیوم به عنوان یکی از متداول ترین فلز ها شناخته می شود و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. ورق آلومینیوم بعد از فولاد بیشترین کاربرد را در صنایع دارد. آلومینیوم ها یک ماده درجه یک می باشند و استحکام بالا و دوام خوبی دارند. برای خرید آلومینیوم می توانید با تماس به دفتر فروش مجموعه آلوم کار و گرفتن مشاوره بهترین پروفیل های آلومینیوم اختصاصی و لوله آلومینیوم را تهیه کنید.

۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱

۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

فهرست مطالب

  1. لوله آلومینیوم چیست؟
  2. مزایا لوله آلومینیوم کولر
  3. کاربردهای لوله آلومینیوم
  4. چرا لوله آلومینیوم؟
  5. نکات مهم در هنگام خرید لوله آلومینیوم
  6. کلام پایانی

لوله آلومینیوم چیست؟

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد؛ لوله آلومینیوم یک لوله فلزی با متریال آلومینیوم می باشد. این لوله پایه غیر آهنی دارد. این نوع لوله بسیار سبک می باشد و در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این ویژگی ها و مزیت های بسیار دیگری دارد که سبب محبوبیت آن شده است. آلومینیوم دارای سه ویژگی مهم سبک، بادوام و کاربردی می باشد. جمع شدن این سه ویژگی مهم در یک فلز سبب می شود تا طرفداران آن افزایش یابد و بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

آلومینیوم و آلیاژ آن در دو دسته اصلی قرار می گیرند. این دو دسته عبارت اند از ریختگی و کار پذیری می باشد. این آلیاژ برای ریخته گری قطعات پیچیده و دقیق بسیار مناسب می باشد. این آلیاژ در برابر سایش بسیار مقاوم می باشد و استحکام بسیار بالایی دارد. علاوه بر این موارد این آلیاژ قابلیت انجام ماشین کاری دارد و می توان آن را به شکل دلخواه در آورد.

 

لوله-آلومینیوم-چیست؟

 

مزایا لوله آلومینیوم کولر

لوله های آلومینیوم دارای مزیت ها و ویژگی های بسیاری می باشند. که سبب محبوبیت و مورد استفاده قرار گرفتن آنها شده است. این مزیت ها عبارت اند از:

  • وزن مناسب : این لوله ها دارای وزن مناسب تر و سبک تری از سایر لوله های فولادی و آهنی می باشد. این ویژگی سبب حمل و نقل آسان تر این محصول آلومینیومی شده است.
  • قابلیت انعطاف پذیری : این لوله ها بسیار انعطاف پذیر می باشند و به راحتی خم می شوند.
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی : فلز آلومینیوم در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد و این لوله ها عمر مفیدی دارند و در کوتاه مدت دچار زنگ ضدگی نمی شوند.
  • مقاومت در برابر ضربه : این محصول در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دچار آسیب نمی شود.
  • قابلیت بازیافت : لوله های آلومینیومی قابلیت بازیافت شدن دارند و این ویژگی به کاهش هزینه ها و حفظ محیط زیست بسیار کمک می کند.
  • قابلیت جوشکاری : یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت این لوله ها شده قابلیت جوشکاری می باشد.

کاربرد های لوله آلومینیوم کولر

لوله های آلومینیومی به دلیل مزیت هایی که دارند در صنایع مختلفی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در شرایطی که نیاز به یک لوله با وزن کم و مقاومت بالا می باشد از لوله های آلومینیومی استفاده می شود. این لوله ها قابلیت انعطاف پذیری هم دارند که در برخی صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد. برخی از کاربرد های لوله آلومینیوم به شکل زیر می باشد.

  • صنعت ساخت و ساز
  • تجهیزات پزشکی
  • لوله های انتقال آب
  • سیستم آبیاری
  • لوله ساز های دریایی
  • لوله های مخازن ذخیره سازی
  • و …

کاربرد-های-لوله-آلومینیوم-کولر

چرا لوله آلومینیومی؟

اگر از متخصصین در صنایع جویای این موضوع شوید که چرا استفاده از لوله آلومینیوم در صنایع مختلف مناسب تر می باشد. حتما به شما این پاسخ را خواهند داد که این لوله با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.  لوله های آلومینیومی نسبت به لوله های فولادی استحکام قابل مقایسه ای دارند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند. لوله های آلومینیومی با توجه به ویژگی هایی که دارد یک گزینه مقرون به صرفه نیز به شمار می آید.

با اضافه شدن روکش مس برای لوله آلومینیوم کولر می توان تهویه مطبوع تری در کولرهای گازی داشت.

نکات مهم در هنگام خرید لوله آلومینیوم

امروزه لوله های آلومینیوم از برند های مختلفی در بازار موجود می باشند. در هنگام خرید لوله آلومینیوم باید به مواردی همچون اندازه لوله، استاندارد ها و کالیبره بودن آن توجه کنید تا بتوانید خرید درستی داشته باشید. قیمت این محصول دارای نوساناتی می باشد و قبل از خرید باید از آخرین قیمت آن مطلع شوید. البته قیمت این محصول به عواملی همچون نوع آلیاژ استفاده شده، سایز و قطر لوله، وزن لوله آلومینیوم و … نیز بستگی دارد.

کلام پایانی

لوله های آلومینیومی یک جایگزین مناسب برای لوله هایی با وزن زیاد می باشند. این لوله ها بسیار سبک می باشند و مقاومت و استحکام بالایی دارند. همچنین در برابر رطوبت مقاوم هستند و در کوتاه مدت دچار آسیب و زنگ زدگی نمی شوند. این لوله ها به عنوان یک لوله غیر آهنی شناخته می شوند.

لوله آلومینیومی در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. وزن مناسب و سبک این لوله ها سبب محبوبیت آنها شده است و در صنایع مختلفی جای پیدا کرده اند. علاوه بر آن انتخاب این لوله ها یک انتخاب مقرون به صرفه می باشد. لوله های آلومینیومی با توجه به عواملی قیمت گذاری می شوند. این عوامل عبارت اند از: وزن لوله، ابعاد و سایز، قیمت متریال و آلیاژ های استفاده شده. گروه آلوم کار یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لوله های آلومینیومی می باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت لوله آلومینیومی به سایت  پروفیل آلومینیوم ساختمانی آلوم کار مراجعه کنید.

۰۹۱۸۷۱۷۱۱۳۱

۰۹۱۸۷۱۷۱۹۳۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکسترود-آلومینیوم

اکسترود آلومینیوم

آیا تا به حال در مورد اکسترود آلومینیوم چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی اکسترود یا اکستروژن، موجب پیشرفت چشم‌گیری در صنعت آلومینیوم و به ویژه

تسمه-آلومینیوم-صنایع-الکترونیک

تسمه آلومینیوم صنایع الکترونیک

تسمه ها یکی از مواردی هستند که در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارند. تسمه آلومینیوم که متریال اصلی آن آلومینیوم می باشد؛ دارای کاربرد

میلگرد آلومینیوم 3003

میلگرد آلومینیوم 3003

فلز آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر در پوسته ی زمین می باشد. فراوانی، و خواص منحصر به فردی از این فلز مانند استحکام، مقاومت

تولید-هیت-سینک-آلومینیومی

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی