آلوم کار بهترین مجموعه تولید کننده پروفیل آلومینیوم | شمش آلومینیوم | پروفیل آلومینیوم درب و پنجره | پروفیل آلومینیوم ساختمانی

دریافت قیمت روز

شمش آلومینیوم 1000 پوندی

شمش آلومینیوم 1000 پوندی
فهرست مطالب

شمش آلومینیوم 1000 پوندی

شمش آلومینیوم 1000 پوندی یک بلاک بزرگ از آلومینیوم با وزن حدود 450 تا 550 کیلوگرم است. این شمش ها معمولاً به صورت خالص تولید می شوند و در صنایع مختلف از جمله تولید فویل آلومینیوم، ورق آلومینیوم، بیلت آلومینیوم و آلیاژهای آلومینیوم استفاده می شوند. شمش 1000 پوندی در صنایع کابل سازی و قطعات الکتریکی و موارد دیگر نیز استفاده می گردد. درجه خلوص این تولیدات از 99/70 الی 99/85 درصد می باشند و اغلب در صنایع ذوب مجدد کاربرد دارد. این شمش ها دارای مزایای متعددی نسبت به سایر اشکال آلومینیوم هستند. آنها بسیار بادوام و قابل حمل هستند و می توان آنها را به راحتی به قطعات کوچکتر برش داد. 
این شمش ها بصورت خالص توليد مي شوند و در آلياژسازي و قطعه سازي و موارد ديگر مورد استفاده قرار مي گيرند .
درجه خلوص شمش توليدي ۹۹/۸۵ درصد آلومينيوم خالص مي باشد و اغلب در صنايع ذوب مجدد مصرف فويل آلومينيوم و لوازم بهداشتي نیز کاربرد دارند. نمونه کوچکتر اینها شمش های آلومینیوم 50 پوندی است که در مقاله ای مجزا به توضیح آنها پرداخته ایم. برای اطلاع از قیمت هر کیلو شمش آلومینیوم 1403 و اطلاع از موجودی انواع پروفیل آلومینیوم و بیلت آلومینیوم با ما تماس بگیرید. 09187171131 آلوم کار عرضه کننده انواع قطعات آلومینیومی در اراک می باشد و امکان فروش عمده و ارسال به سراسر ایرات فراهم است. قیمت روز شمش آلومینیوم اراک را از ما بخواهید.

شمش آلومینیوم 1000 پوندی

ویژکی های شمش آلومینیوم 1000 پوندی

  •  وزن هر شمش از ۴۵۰ تا ۵۵۰ کیلوگرم
  • فاقد لبه های تیز و برنده
  • فاقد پلیسه
  • فاقد حفره انقباضی باز

کاربردهای آلومینیوم

آلومینیوم خالص، نرم و ضعیف است، اما شمش آلومینیوم آلیاژی با عناصری مانند مس، منیزیوم، منگنز، سیلیکون وسایر موارد دارای خواص مفیدی هستند. این آلیاژها کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون دارند که در ادامه شرح برخی از مهمترین آنها آورده شده است.

  •  صنعت کشتی سازی

سبکی و مقاومت به خوردگی آلومینیوم موجب شده تا این فلز کاربرد فراوانی در صنعت کشتی سازی و به خصوص در ساخت قایق های تندرو داشته باشد.

  •  صنعت واگن سازی

آلومینیوم در این صنعت مصارف متنوع و گوناگونی دارد که می توان به ساخت انواع واگن و لکوموتیوها برای قطارهای عادی و سریع السیر اشاره نمود. همچنین ریل هایی از جنس آلومینیوم در این صنعت کاربردی روز افزون یافته اند.

  •  صنعت هوافضا

آلیاژهای آلومینیوم به سبب مقاومت بالا در برابر کشش به نسبت وزن کم آن، استفاده زیادی در ساخت هواپیماهای  تجاری و نظامی داشته و 55 تا 81 درصد از کل وزن هواپیما را تشکیل می دهد. البته هواپیماهای تجاری به نسبت هواپیماهای نظامی بیشتر از آلیاژهای آلومینیوم  استفاده می نمایند، که علت آن احتیاج هواپیماهای نظامی به استفاده از مواد مستحکم تری مانند تیتانیوم است.

  •  صنعت ساختمان

وزن پایین، شکل پذیری مناسب، مقاومت بالا در برابر خوردگی، هزینه نگهداری کم، عمر طولانی و عدم نیاز به رنگ آمیزی موجب شده تا آلیاژهای آلومینیوم کاربرد فراوانی در صنایع ساختمانی داشته باشند. ایالات متحده بزرگترین مصرف کننده آلومینیوم در ساختمان سازی است.

 

شمش آلومینیوم 1000 پوندی
شمش آلومینیوم 1000 پوندی
  •  صنعت برق

رساناهای ساخته شده از آلیاژهای آلومینیوم کمتر از نصف رساناهای مسی وزن دارند. این امر موجب شده تا آلومینیوم، با هدایت الکتریکی حدود 60 درصد مس، کاربرد وسیعی در صنعت برق داشته باشد. یکی از این کاربردها، استفاده از آلیاژهای آلومینیوم در ساخت دکل های انتقال برق فشار قوی است.

آلومینیوم همچنین پتانسیل لازم جهت استفاده در ساخت رساناهای با قدرت بالا را داراست. این نوع از رساناها، مواد یا آلیاژهایی هستند که مقاومتی در برابر جریان برق نداشته و آن را بدون اتلاف انرژی و به سرعت منتقل می نمایند.

  •  صنعت لوازم خانگی

طی 15 سال اخیر، استفاده از آلیاژهای آلومینیوم در ساخت کالاهای مصرفی بادوام از جمله یخچال، ماشین های لباس شویی و ظرف شویی و سایر لوازم خانگی حدود 2 برابر شده است که این امر صنعت لوازم خانگی را یکی از زمینه های پرکاربر برای آلیاژهای آلومینیوم نموده است.

  •  صنعت بسته بندی

حدود 90 درصد ظروف و قوطی ها در صنعت بسته بندی با استفاده از آلومینیوم ساخته می شوند. صنعت بسته بندی دومین مشتری آلومینیوم پس از صنعت حمل و نقل است.

  •  صنعت فولادسازی

آلومینیوم در فرایندهای تولید فولاد و به منظور پالایش آن و نیز بهبود خواص مکانیکی به کار برده می شود. از دیگر مصاوف مهم آلومینیوم در صنعت فولاد سازی، استفاده از آن به عنوان محافظ ورقه فولادی جهت جلوگیری از زنگ زدگی آن است. ترکیب این محافظ شامل 55 درصد آلومینیوم، 43.5 درصد روی و 1.5 درصد سیلیسیم است. فولادهای دارای این نوع پوشش در صنعت حمل و نقل از جمله خودروسازی دارای کاربرد فراوان هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر قیمت هر کیلو شمش آلومینیوم چقدر است؟

    1. سلام جناب بیرامی،
      به دلیل نوسانات ارز و تورم قیمت شمش آلومینیوم ثابت نمی باشد، برای اطلاع دقیق از قیمت ها با ما تماس بگیرید. 09187171131

    1. سلام دوست عزیز بله ارسال تمامی قطعات آلومینیوم به سراسر ایران انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تولید هیت سینک آلومینیومی

هیت سینک یا گرما بر نوعی قطعه فلزی است که جهت کاهش گرمای حین کار قطعاتی مانند انواع ال ای دی، انواع سیستم های صوتی

تسمه-آلومینیوم-انعطاف-پذیر

تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در صنعت تسمه آلومینیوم انعطاف پذیر می باشد. تسمه آلومینیومی برای انتقال قدرت بطور گسترده استفاده می شود که از

میلگرد آلومینیوم 1050

یکی از آلومینیوم های تقریبا خالص که در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارد میلگرد آلومینیوم 1050 می باشد. این قطعه کاربردی به دلیل مقاومت در

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلومینیوم 2024

میلگرد آلیاژ 2024 آلومینیوم پرکاربردترین فلز در جهان است. سبک، بادوام و کم هزینه این ها تنها برخی از مزایایی است که میلگرد آلومینیوم 2024 را